شناسهٔ خبر: 12687 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

بازگشت به کار اعضای هیأت علمی بازنشسته در دانشگاه بوعلی

دانشگاه بوعلی سینا همدان اعلام کرد: اعضای هیأت علمی بازنشسته که تمایل به بازگشت به کار دارند می‎توانند درخواست خود را به دانشکده مربوطه برای بررسی ارائه کنند.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از مهر؛ محمدعلی زلفی‎گل - رئیس دانشگاه بوعلی در خصوص بازگشت اعضای هیات علمی بازنشسته به کار در دانشگاه بوعلی سینا همدان گفت: دانشگاه بوعلی سینا همدان خوشبختانه در چند سال اخیر استاد بازنشسته نداشته است .

وی افزود: این ابلاغیه وزارت علوم برای اعضای هیات علمی است که در سال‌های اخیر در برخی از دانشگاه‌ها به صورت غیر متعارف بازنشسته شده‌اند و تمایل به بازگشت به کار دارند که براساس آن می توانند در خواست خود را به دانشگاه و وزارت علوم ارایه داده و پس از بررسی و تایید مشغول به کار شوند.

رئیس دانشگاه بوعلی سینا همدان افزود: دانشگاه بوعلی سینا نیز در راستای شفاف سازی فعالیت‌های دانشگاه، براساس این ابلاغیه خواست تا اگر کسی بازنشسته شده و یا استادی فکر می کند در حقش ظلم شده این فرصت را داشته باشد تا به دانشگاه و وزارت علوم مراجعه کرده و دلایل و موارد قانونی خود را ارایه دهد و در صورت تایید دوباره فعالیت خود را آغاز کند. 

نظر شما