شناسهٔ خبر: 12717 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

چند متر از «چند متر مکعب عشق» کوچک می‌شود

تهیه‌کننده «چند متر مکعب عشق» ساخته جمشید محمودی در نظر دارد این فیلم را برای عید فطر اکران عمومی کند.

به گزارش «فرهنگ امروز»  به نقل از مهر؛ نوید محمودی تهیه‌کننده این فیلم در خصوص نسخه نهایی فیلم گفت: پس از واکنش‌هایی که در جشنواره فجر از این فیلم گرفتیم، تصمیم داریم در صورت امکان حدود چند دقیقه از فیلم را برای اکران عمومی کوتاه کنیم. البته هنوز به جمع‌بندی نهایی نرسیده‌ایم.

وی افزود: پخش این فیلم برعهده حوزه هنری است و در نظر داریم در صورت امکان عید فطر «چند متر مکعب عشق» را اکران عمومی کنیم.

این فیلم در سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر در بخش نگاه نو و سودای سیمرغ به نمایش در آمد و با استقبال خوبی هم مواجه شد. فیلم سینمایی «چند متر مکعب عشق» به کارگردانی جمشید محمودی در بخش مسابقه سودای سیمرغ در 4 رشته و در بخش «نگاه نو» نامزد دریافت 3 سیمرغ شد.

در خلاصه داستان «چند متر مکعب عشق» آمده است که عبدالسلام که یک مهاجر افغان است، به همراه دخترش مرونا در یک کارگاه مشغول به کار و زندگی است. عشقی در راه است، عشق صابر به مرونا، عشقی که فرجامش را هیچ‌کس نمی‌داند، نه صابر، نه مرونا و نه حتی عبدالسلام

ساعد سهیلی، حسیبا ابراهیمی، نادر فلاح، علیرضا استادی، مسعود میر طاهری، افشین سلیمان پور، امیر غفور صدخسروی و کاظم علیزاده بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

این فیلم که اولین اثر بلند سینمایی جمشید محمودی است مورد توجه منتقدان و داوران جشنواره فیلم فجر قرار گرفت.

نظر شما