شناسهٔ خبر: 12741 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

دی‌کاپریو درباره «روزولت» فیلم می سازد

لئوناردو دي‏ کاپريو اعلام کرده است مي خواهد فيلمي درباره تئودور روزولت بسازد و اميدوار است مارتين اسکورسيزي کارگرداني آن را بپذيرد.

به گزارش «فرهنگ امروز»  به نقل از بانی فیلم؛ منابع نزديک به دي کاپريو مي گويند او گفته است با توجه به فروش و موفقيت اقتصادي خوب «گرگ وال استريت» قادر است چنين پروژه عظيمي را جلوي دوربين ببرد و فقط نگران آن است که آيا اسکورسيزي پيشنهاد او را براي کارگرداني فيلم مي پذيرد يا نه. او گفته است اکنون ده سال است که مي خواهد اين فيلم را بسازد اما هيچ وقت پول و امکانات آن را نداشته است. اما حالا همه چيز براي تحقق اين رويا فراهم است.    خود وي نيز نقش روز ولت، رئيس جمهوري فقيد آمريکا را خواهد دشت.

دي کاپريو و اسکورسيزي همکاري خود را از سال 2002 با فيلم دار و دسته نيويورکي آغاز کردند. حاصل کار مشترک آنها تاکنون پنج فيلم بوده است که هر دو براي جديدترين همکاري شان يعني «گرگ وال استريت» کانديداي اسکار شده اند.

علاوه بر شايعاتي که در مورد فيلم «تئودور و روزولت» شنيده مي شود، همچنين گزارش هايي وجود دارد که نشان مي دهد وي قصد ساخت فيلمي نيز درباره وودراو ويلسون ديگر رئيس جمهوري آمريکا را دارد. اين فيلم قرار است بر اساس بيوگرافي که اي اسکات برگ نوشته است، ساخته شود.
 
نام فيلم نيز ويلسون است و قرار است در سال 2015 اکران شود. دي کاپريو تاکنون پنج بار کانديداي دريافت اسکار شده است. همين مساله نشان مي دهد او در گزينش نقش هايي که به وي پيشنهاد مي شود از غريزه خوبي برخوردار است.

نظر شما