شناسهٔ خبر: 12748 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

دردسرهای شیرین کمال تبریزی با شهاب حسینی و نازنین بیاتی

فیلم سینمایی «دردسرهای شیرین» به کارگردانی کمال تبریزی اواخر هفته در کرمان کلید می‌خورد.

به گزارش «فرهنگ امروز»  به نقل از ایسنا؛ تهیه‌کننده این فیلم گفت: گروه تولید و طراحی صحنه از مدت‌ها قبل در کرمان مستقر شده‌اند و کار آماده تولید است. امشب نیز کمال تبریزی به همراه گروه کارگردانی و فیلمبرداری عازم این شهر می‌شوند.

محمدعلی حسین‌نژاد افزود: شهاب حسینی نقش شخصیت اول مرد فیلم را دارد و برای بازیگر اصلی زن نیز نازنین بیاتی انتخاب شده است که پنج‌شنبه (8 اسفند ماه) به کرمان می‌رود و فیلمبرداری آغاز خواهد شد.

وی با بیان اینکه برای پیدا کردن بازیگر نقش «شیرین» از افراد زیادی تست گرفته شد، خاطرنشان کرد: یکی از دلایل تعویق فیلمبرداری هم، پیدا کردن بازیگر این نقش خاص بود که در نهایت نازنین بیاتی به خاطر قابلیت‌هایی که دارد، برای این نقش خاص انتخاب شد و بالاخره شیرین «دردسرهای شیرین» پیدا شد.

این تهیه‌کننده ادامه داد: همه صحنه‌های فیلم در کرمان فیلمبرداری می‌شود و کار بدون وقفه تا پایان فیلمبرداری ادامه پیدا می‌کند و گروه در نوروز نیز مشغول کار خواهند بود.

طبق آنچه درباره‌ی داستان «دردسرهای شیرین» منتشر شده است:«شکوه عشق در کنار مقولاتی چون پاکی طبیعت و محیط زیست، انرژی‌های پاک، و مصرف بهتر و پاک‌تر از منابع و نعمات خداوندی دستمایه‌های اصلی قصه فیلم هستند که از نگاه شخصیت اصلی زن داستان یعنی شیرین روایت می‌شود. بنابراین می‌توان گفت که راوی قصه در فیلم "شیرین" است، دختری تحصیل کرده و پایبند اصول که ماجرای آشنایی خود و خانواده‌اش با کسی که قرار است به خواستگاری او بیاید را برای ما تعریف می‌کند. این قصه از فرم و محتوای بدیعی برخوردار است که شاید بتوان فیلمی که از روی آن ساخته می‌شود را نوع تازه‌ای از "طنز رمانتیک" یا شاید مسامحتاً "کمدی رمانتیک" توصیف کرد.»

نظر شما