شناسهٔ خبر: 12831 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

پایان‌ «فصل فراموشی فریبا» تغییر می‌کند

کارگردان فيلم سينمايي «فصل فراموشي فريبا» از تغييراتي در محتواي اين فيلم براي اکران عمومي خبر داد.

به گزارش «فرهنگ امروز»؛ به نقل از بانی فیلم؛ عباس رافعي که در جشنواره فيلم فجر تازه ترين فيلمش «فصل فراموشي فريبا» را ديديم در باره اکران عمومي اين فيلم گفت: در روزهاي جشنواره وقتي فيلم را در سينماهاي مختلف کنار مردم ديدم احساس کردم مردم با برخي سکانس‌هاي فيلم به خوبي ارتباط برقرار نمي کنند. بعد از پايان جشنواره با بازبيني هايي که داشتيم تصميم گرفتيم پلان هايي را اضافه و برخي صحنه ها را حذف کنيم تا خط داستاني روند بهتري داشته باشد. سعي کرديم اين تغييرها را بر اساس بخش‌هايي انجام دهيم که از نظر مخاطب گنگ و نامفهوم بود.

وي اشاره کرد: سکانس پاياني فيلم دو وجهي شده بود و اغلب برداشت منفي از آخر داستان داشتند، در صورتي که هدف ما تغيير سرنوشت شخصيت اول داستان به مسير بهتر بود. اميدوارم با اصلاحاتي که در پايان بندي فيلم انجام خواهيم داد اين مساله برطرف شود.

رافعي در رابطه با اکران «فصل فراموشي فريبا»گفت: براي نمايش اين فيلم با حوزه هنري رايزني هايي خواهيم کرد و با توجه به زمان بر بودن تغييرات فيلم براي اکران تابستان آماده مي‌شود.

 اين کارگردان همچنين درباره فيلمنامه «در غربت» نوشته فريد مصطفوي که سال ها پيش قرار بود ساخته شود گفت: براي توليد وابسته به نهاد و ارگاني نيستم ساخت برخي پروژه ها هر چند متوسط ، هزينه هايي دارد که ما از عهده آنها بر نخواهيم آمد. «در غربت» فيلمنامه خوبي است که براي به دست آوردن نتيجه بهتر احتياج به امکانات و توان مالي دارد.

نظر شما