شناسهٔ خبر: 12842 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

تجلیل از خبرنگارفعال شهید در اختتامیه جشنواره بیستم مطبوعات

همزمان با برگزاری اختتامیه بیستمین جشنواره مطبوعات، یکی از شهدای فعال عرصه اطلاع رسانی به عنوان شهید خبرنگار معرفی و از خانواده ایشان تجلیل خواهد شد.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از ایرنا؛ به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عرصه اطلاع رسانی، کمیته شهدای مطبوعات، اسامی ۳ نفر از شهدایی که در این عرصه فعال بوده و کمتر از آن ها یاد شده است را به داوران نهایی معرفی و داوران یکی از ۳ شهید خبرنگار را برای بزرگداشت و تجلیل از خانواده ایشان در مراسم اختتامیه انتخاب می کنند.

چهار بخش جدید در جشنواره مطبوعات

در بیستمین دوره جشنواره مطبوعات، خبرگزاریها و پایگاههای اطلاع رسانی چهاربخش ویژه افزوده شد.

دبیر جشنواره درباره بخش ویژه بیستمین جشنواره مطبوعات یادآورشد: این بخش از ۴ سرفصل حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی، شهدای مطبوعات، پیشکسوتان و پاکیزه نویسی زبان فارسی، تشکیل شده است.

فرید قاسمی افزود: داوری و انتخاب در بخش شهدای مطبوعات بر عهده انجمن نویسندگان و روزنامه نگاران دفاع مقدس بوده و در نهایت نیز در کمیته داوران نهایی منتخب این بخش از میان سه نفر تعیین و تجلیل خواهد شد.

قاسمی همچنین در خصوص بخش های جدید جشنواره گفت: برای تمام بخش های جدید جشنواره، آئین نامه ای نوشته شده که این آئین نامه در سال های آینده به طور حتم کامل تر خواهد شد.

دبیر جشنواره بیستم مطبوعات هدف از جشنواره را ارتقا آفرینی و تقویت بخشی روزنامه نگاری حرفه ای عنوان کرد.

مراسم اختتامیه بیستمین جشنواره مطبوعات، خبرگزاریها و پایگاههای اطلاع رسانی اواسط هفته آینده(اسفندماه ۹۲) در تالار وحدت تهران برگزارمی شود.

نظر شما