شناسهٔ خبر: 12886 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

اسکار هم با نام «دی‌کاپریو» تمام می‌شود

آیا اسکار امسال هم با نام «دی‌کاپریو» تمام می‌شود؟ اگر سال گذشته و یا پیش از آن بود جوابش این سوال مثبت بود.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از باشگاه خبرنگاران؛ اغلب ماتیو مک‌کانهی را پیشرو می‌دانند و از نگاه رای دهندگان، دی‌کاپریو بزرگترین نقطه قوت و ضعف را در بین نامزدهای بازیگر نقش اول مرد دارد. از وجه مثبت دی‌کاپریو  وجوه استعدادش را در فیلم‌های قبلی‌ به نمایش گذاشته است که همین مورد هم علاقه‌ی رای دهندگان به او را بیشتر کرده است و از وجه منفی او تنها یک ستاره است.

لارنس اولیور گفته بود زمانی یک بازیگر آنقدر پخته شده که بتواند شخصیت‌های داستان‌ها عاشقانه مثل رومئو را درک کند که دیگر برای بازی در این نقش خیلی پیر است. بعد از چندین اجرای قوی و ثابت کردن استعدادش در "تایتانیک" و  بعد از بازی در فیلم جیمز کامرون نقش رومئو را بازی کرد وبه خوبی از پس‌اش برآمد.

دی‌کاپریو برای "تایتانیک" نامزد اسکار نشد، شاید به این دلیل که او مجسمه‌اش را با عنوان ستاره‌ی هالیوودی ساخت.

از طرفی، دی‌کاپریو با نقش‌اش در "گرگ وال استریت" همه را غافلگیر می‌کند. دهه گذشته نمایش فوق‌العاده‌ای از کالین فیرث و جیمی فاکس دیدیم و آن‌قدر اجرایشان خاص بود که مخاطبان نمی‌دانستند آنها اینگونه از عهده‌اش برمی‌آیند.

"گرگ وال استریت" پروژه‌ای که دی‌کاپریو اشتیاق فراوانی برایش داشت و همیشه با تعریف و تمجید از خلاقیت‌ها و ریسک‌های مالی فیلم صحبت می‌کند.

 در بیست سال گذشته آکادمی اسکار به بازیگران محبوب خود جایزه داده است. برندگان شاید بهترین اجرایشان در آکادمی اسکار نباشد اما نوبتشان بوده و البته هنوز فرصت باقیست تا ببینیم نوبت دی‌کاپریو هست یا نه؟ اینکه "گرگ" درب اسکار را می‌کوبد، موضوع غیرقابل انکاری است.

نظر شما