شناسهٔ خبر: 12928 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

ناشران الکترونیک برای ثبت‌نام گوش به زنگ باشند

دبیر مجمع ناشران الکترونیک از فعالیت 180 ناشر الکترونیک در مجمع خبرداد و گفت: زمان ثبت نام این بخش از ناشران برای حضور در بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران بزودی اعلام می‌شود.

به گزارش «فرهنگ امروز»؛ به نقل از فارس؛ حسن احمدی دبیر مجمع ناشران پیرامون حضور این بخش از ناشران در بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران گفت: برای معرفی نماینده بخش ناشران الکترونیک مذاکراتی صورت گرفته است تا با معرفی این نماینده به کمیته ناشران امور تسهیل یابد، ضمن اینکه ما از طریق اتحادیه ناشران و کتاب فروشان موارد را پیگیری می‌کنیم و نماینده ما در این اتحادیه آقای آموزگار هستند.

وی افزود: مذاکرات ابتدایی صورت گرفته است و در صدد هستیم تا زمان ثبت نام از ناشران الکترونیک را مشخص کنیم، البته سال گذشته در پایان سال 91 تا ابتدای سال 92 ثبت نام برای دوره بیست و ششم انجام شد، اما زمان ثبت نام برای نمایشگاه بیست و هفتم طی جلسه هفته آینده نهایی می‌شود.

دبیر مجمع ناشران الکترونیک در پاسخ به اینکه مکان حضور ناشران الکترونیک در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران مشخص شده یا همانند سال گذشته خواهد بود، ابراز داشت: صحبت اولیه در این زمینه صورت گرفته است تا همانند سال گذشته مکان مناسبی در اختیار ناشران الکترونیک قرار گیرد، چون ارزش و اهمیت این موضوع برای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشخص شده که ما در کنار حوزه کتاب کاغذی نیازمند کتاب الکترونیک و ناشران آن هستیم، در مذاکرات اولیه برای اختصاص مکان مناسب قول‌هایی داده شده است.

احمدی درباره تعداد ناشران الکترونیک عنوان کرد: ناشران الکترونیک تعریف خاصی دارد، ناشرانی که ما در خدمت آنها هستیم حدود 180 ناشر هستند.

نظر شما