شناسهٔ خبر: 13026 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

آغاز تولید مستند «حریم شیشه‌ای»

این مستند که با هدف آگاهی و پیشگیری از درگیر شدن خانواده‌ها به اعتیاد و مبارزه با آن ساخته شده است به طور ویژه اعتیاد در زنان را مورد بررسی قرار می‌دهد.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل ازتسنیم؛ مستند «حریم شیشه‌ای» به کارگردانی امیرحسین اکبری سعی دارد در ۵۲ قسمت ۱۵ دقیقه‌ای مسایل مربوط به مواد مخدر، توجه به پیشگیری پیش از درمان از طریق آموزش خانواده‌ها، تاثیرمواد مخدر برفرزندان و زمینه‌های گرایش به اعتیاد در خانواده‌ها را بررسی کند.

مسایلی چون کمبودهای عاطفی، افسردگی و اضطراب، کاهش دردهای جسمانی، دسترسی آسان به مواد مخدر، خانواده نابسامان، زندگی در خانواده معتاد و و تبلیغات دورغین مواد مخدر بخصوص شیشه در سالن‌های ورزشی، زیبایی و مجالس زنانه برای برطرف کردن افسردگی و لاغری و غیره از جمله مسایلی است که ارتباط آن با اعتیاد افراد بررسی می‌شود.

این مستند که با مشارکت ستاد پیشگیری و مبارزه و مواد مخدر و گروه مستند شبکه یک سیما تهیه می‌شود علاوه به بررسی مسئله اعتیاد در تهران، این معضل را در چند شهرستان دیگر کشور نیز بررسی خواهد کرد.

عوامل دست اندرکاران مستند «حریم شیشه‌ای» که قرار است هفته آینده در تهران کلید بخورد عبارتند از: تهیه کننده و کارگردان: امیرحسین اکبری، طراح: رضا تقی‌زاده، نویسنده: زهره قرایی.

نظر شما