شناسهٔ خبر: 13100 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

«خط ویژه» رکورد فروش سینما را جابه‌جا می‌کند

تهیه‌کننده «خط ویژه» گفت: این فیلم به کارگردانی مصطفی کیایی از فردا چهارشنبه با ۲۴ سالن سینمایی اکران می‌شود.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از تسنیم؛ منصور لشکری‌ قوچانی تهیه‌کننده «خط ویژه»، از اکران این فیلم از فردا چهارشنبه ۱۴ اسفند ماه در سینماهای تهران خبر داد و گفت: اکران این فیلم در گروه سینمایی افریقا به ثت رسیده و از ردا نمایش آن آغاز می‌شود.

وی افزود: یکی از بزرگترین شیوه‌های تبلیغات در دنیای امروز، انتقال کلامی است که با اکران پیش از عید این فیلم مردم می‌توانند لذت تماشای این فیلم را به دیگران منتقل کنند و واکنش‌های خود را به دیگران بگویند و این فرصت مناسبی برای دیده شدن بیشتر «خط ویژه» مصطفی کیایی است.

لشکری‌ قوچانی با بیان اینکه فرصت برابر در تبلیغات فیلم‌های سینمایی وجود ندارد، اضافه کرد: هر چند که وزارت ارشاد و سازمان صدا و سیما تلاش می‌کنند که این اتفاق بیافتد اما برای تبلیغات فیلم‌های سینمایی نیاز به همکاری سازمان‌های دیگر وجود دارد که امیدوارم در این راستا اقدامانت مهمتری صورت بگیرد.

تهیه‌کننده «خط ویژه» درخصوص اکران زودهنگام این فیلم پیش از نوروز ۹۳ گفت: خوشحالیم که این فیلم قبل از عید نوروز به اکران رسیده است. این فیلم از فردا در ۲۴ سالن سینماهای تهران اکران می‌شود و با چند روز تاخیر در سینماهای شهرستانها به نمایش درمی‌آید.

وی با اشاره به اینکه «خط ویژه» در اکران عمومی خود در ۹ استان کشور رتبه نخست را به دست آورده بود و مورد استقبال قرار گرفته بود، خاطر نشان کرد: امیدوارم که فروش این فیلم در شهرستان‌ها به اندازه تهران و یا بیشتر از آن باشد.

لشکری‌قوچانی تصریح کرد: فیلم «خط ویژه» مورد رضایت منتقدان، سینماگران، مردم، دانشجوان، اقشار مختلف جامعه و اصحاب رسانه بوده وپیش بینی می‌کنیم فیلم فروش خوبی خواهد داشت و رکورد فروش فیلمهای سینمایی در سینماهای تهران و شهرستان شکسته می‌شود.

مصطفی زمانی، هانیه توسلی، هومن سیدی، میلاد کی‌مرام، محسن کیایی، سام قریبیان، میترا حجار، پریناز ایزدیار، نادر فلاح، اسماعیل پوررضا، علی کوچکی و بابک بهشاد از بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

«خط ویژه» داستان کاوه نابغه علوم کامپیوتری به همراه خواهر و شوهرخواهرش تحت شرایط خاصی حساب بانکی رانت‌خواری به نام محتشم را هک می‌کنند‌. محتشم برای بازگشت پولش به روش‌های غیر قانونی رو می‌آورد اما این پول هنگفت در اختیار هفت جوان قرار میگیرد و مشکلات عدیده‌ای را برای آنها بوجود می‌آورد.

تهیه‌کنندگی «خط ویژه» را منصور لشکری‌قوچانی برعهده داشته است.

نظر شما