شناسهٔ خبر: 13110 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

«آخرین زمزمه» فیلم تلویزیونی نوروز شبکه دو

فیلم تلویزیونی «آخرین زمزمه» به تهیه کنندگی محسن شیرازی و کارگردانی سجاد شهریاری نوروز ۹۳ روی آنتن شبکه دو می‌رود.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از تسنیم؛ تله‌فیلم «آخرین زمزمه» به سفارش گروه فیلم‌های تلویزیونی شبکه زندگی تولید شده و در ۹۰ دقیقه زندگی مردی ۶۰ ساله به نام حبیب است که برای تأمین جهیزیه دخترانش مجبور به انتخاب شغل دوم (غسالی) می‌شود.

فیلمنامه این تله به قلم به محمدمحمود سلطانی و حسین تراب‌نژاد نگارش شده و امیرعلی زمانی نیز ساخت موسیقی و روزبه کلباسی تدوین و صداگذاری این تله فیلم را برعهده داشته‌اند.

این اثر یک ملودرام اجتماعی با ته مایه‌های طنز است و از بازیگران اصلی آن می‌توان به سیاوش طهمورث، نفیسه روشن، جمال اجلالی، نادر سلیمانی، زهره حمیدی، نیلوفر هوشمند، حشمت آرمیده، ساناز زرین مهر و... اشاره کرد.

تصویربرداری این فیلم تلویزیونی توسط مجید طرقی در نقاط مختلف تهران مثل ده ونک، بهشت زهرا، بازار فرش و میدان فلسطین انجام گرفته است.

فریدون آسرایی موسیقی تیتراژ پایانی این فیلم تلویزیونی را بر اساس ترانه‌ای از عبدالجبار کاکایی ساخته و مهدی مهدیار آن را خوانده است.

از دیگر عوامل اصلی این تله فیلم می‌توان به مسعود غفارزاده (جانشین تهیه)، دانیال شعاعی (طراح گریم)، مسعود اوسطی (طراح صحنه)، علی گراکوئی (صدابردار)، سعید سهیلی (مشاور کارگردان)، مجتبی برهانی‌زاده (مدیر تولید) و مهتاب ثروتی (عکاس) اشاره کرد.

نظر شما