شناسهٔ خبر: 13165 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

فرداشب آخرین مهلت دریافت کارت دکتری

کارت شرکت در آزمون دکتری نیمه متمرکز 1393 از ساعت 10 دیروز 13 اسفند ماه بر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفته است و داوطلبان ضرورت دارد تا ساعت 24 روز پنجشنبه 15 اسفند با مراجعه به سایت سازمان سنجش و وارد کردن اطلاعات مورد نیاز ضمن مشاهده کارت شرکت در آزمون خود، از آن و برگه راهنما، نسخه چاپی آن را تهیه کنند.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از مهر؛ تا امروز ۱۴ اسفندماه ۹۲ تعداد ۱۳۰ هزار داوطلب از تعداد ۲۴۰ هزار و ۳۶۱ داوطلب به معنی حدود ۵۴ درصد داوطلبان کارت آزمون خود را دریافت کرده اند.

از تعداد شرکت کنندگان در آزمون دکتری سال ۹۳ تعداد ۱۰۲ هزار و ۲۳۴ به میزان ۴۲.۵۳ درصد داوطلبان زن و و ۱۳۸ هزار و ۱۲۷ نفر به میزان ۵۷.۴۷ درصد داوطلبان مرد هستند. داوطلبان در ۸ گروه آزمایشی برای ۲۶۷ کد رشته امتحانی در ۵۳ شهرستان مختلف کشور در آزمون شرکت می کنند.

بر اساس برنامه زمانی پیش بینی شده آزمون ورودی دوره دکتری نیمه متمرکز ۹۳ منحصرا در صبح جمعه ۱۶ اسفند ماه ۱۳۹۲ دبه شرح شهرستان های محل برگزاری آزمون مندرج در جدول شماره یک اطلاعیه منتشره برگزار خواهد شد. شهرستان محل برگزاری هر داوطلب و آدرس حوزه امتحانی وی در شهرستان مذکور در ذیل نسخه چاپی کارت شرکت در آزمون داوطلب درج شده است.

فرایند برگزاری آزمون دکتری نیمه متکرکز کشور راس ساعت هشت صبح روز جمعه برگزار می شود و درهای ورود به آزمون راس ساعت ۷:۳۰ بسته خواهد شد از این رو داوطلبان باید قبل از این ساعت در حوزه امتحانی مربوطه حاضر باشند.

برای شرکت در آزمون همراه داشتن نسخه چاپی کارت ورود به آزمون که داوطلب قبلا اثر انگشت خود را بر روی محل مربوط درج کرده باشد و همچنین اصل کارت ملی یا شناسنامه عکس دار الزامی است.

نظر شما