شناسهٔ خبر: 13175 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

کبگانیان: لیست اعضای هیأت امنای دانشگاه ایرانیان مشکل دارد

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: لیست اعضای هیأت امنای دانشگاه ایرانیان که به وزارت علوم ارائه شده است با لیستی که از شورای عالی انقلاب فرهنگی مجوز دریافت کرده متفاوت است و این موضوع مورد تائید وزارت علوم نیست.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از فارس، منصور کبگانیان عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در پاسخ به این سوال که شورای عالی انقلاب فرهنگی تا پایان این هفته گزارش دانشگاه ایرانیان را اعلام می‌کند یا خیر، گفت: این مسائل را دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی باید اعلام کند ولی با توجه به نیاز به بررسی بیشتر در این رابطه بعید می‌دانم گزارش دانشگاه ایرانیان تا پایان این هفته اعلام شود.

وی در رابطه با قانونی بودن یا غیر قانونی بودن فعالیت دانشگاه ایرانیان اظهار داشت: وزیر علوم توضیحات کاملی را در رابطه با دانشگاه ایرانیان ارائه کرد که بر اساس این توضیحات، دانشگاه ایرانیان مجوز را دریافت کرده ولی در حال حاضر لیست اعضای هیئت امنای این دانشگاه از نظر قانونی مشکل دارد که مجوز این دانشگاه را زیر سوال می‌برد.

کبگانیان ادامه داد: تفسیر وزارت علوم این است که لیست اعضای هیئت امنای این دانشگاه که به وزارت علوم ارائه شده است با لیستی که از شورایعالی انقلاب فرهنگی مجوز دریافت کرده است متفاوت بوده و مورد تائید وزارت علوم نیست.

عضو شورایعالی انقلاب فرهنگی گفت: البته نظر قطعی در رابطه با دانشگاه ایرانیان پس از بررسی‌ها و جمع بندی نهایی اعلام می‌شود.

نظر شما