شناسهٔ خبر: 13191 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

از فردا به دیدن «طبقه‌ی حساس» بروید

پخش کننده فیلم سینمایی «طبقه حساس» از آغاز اکران عمومی این فیلم از پنجشنبه 15 اسفند در 60 سینمای تهران و شهرستان خبر داد.

به گزارش «فرهنگ امروز»؛ به نقل از فارس؛ حبیب اسماعیلی مدیر شرکت رسانه‌ فیلمسازان مولود گفت: از فردا پنجشنبه ۱۵ اسفند اکران عمومی فیلم «طبقه حساس» در ۳۰ سینمای تهران و ۳۰ سینمای شهرستان آغاز خواهد شد.

وی افزود: شروع اکران فیلم با تهران خواهد بود و برنامه‌ریزی ما برای اکران همزمان در شهرستان‌ها است اما شاید اکران شهرستان به دلیل آماده کردن کپی‌های دیجیتال با یکی دو روز تاخیر آغاز شود.

براساس این گزارش، «طبقه حساس» بر اساس طرحی از سیروس همتی فیلمنامه‌اش توسط پیمان قاسم خانی نوشته شده و داستان مردی را روایت می‌کند که بعد از مرگ همسرش او را در یک قبر دو طبقه دفن می‌کند اما پس از مدتی که سر مزار همسرش می‌رود متوجه می‌شود به اشتباه مردی غریبه در آن مکان (قبر دیگر) دفن شده است.

رضا عطاران، پانته‌آ بهرام،‌ بهاره رهنما، پیمان قاسم‌خانی، هوتن شکیبا، بهرام ابراهیمی، سوگل قلاتیان، محمد بحرانی، بهادر مالکی، کاظم سیاحی، عرفان ناصری، لیلی فرهاد‌پور، نادر فلاح، شبیر پرستار، با حضور افتخاری آزاده صمدی در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

رضا عطاران برای بازی در «طبقه حساس» سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مرد جشنواره سی‌ودوم را از آن خود کرد.

نظر شما