شناسهٔ خبر: 13227 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

اولین برنامه نوروزی تلویزیون امروز پخش می‌شود

«فامیل بزرگ» نخستین ویژه برنامه نوروزی شبکه های سیما امروز همزمان با روز « درختکاری» با اجرای علیرضا جاویدنیا روی آنتن شبکه دو می رود.

به گزارش «فرهنگ امروز»؛ به نقل از فارس؛ این برنامه با طراحی، کارگردانی و تهیه‌کنندگی شهباز زمان  15 اسفند از ساعت 11 تا 12 پخش خواهد شد.

شهباز زمان در توضیح  این خبر گفت: در قسمت نخست این برنامه به روستای «بنده بن» استان گیلان سفر می‌کنیم، در واقع با تلاش دوستان ما برای نخستین بار این روستای بکر و مناسک سنتی مردمانش در ایام نوروز مثل «خانه تکانی»، «سفره هفت سین» و «سمنو پزان» در قاب تلویزیون به تصویر کشیده می‌شود.

به گفته این تهیه کننده در بخش دیگری از این برنامه کلیپ زیبایی از دکتر شهریار کهنزاد با شعر تر حضرت حافظ پخش خواهد شد.

وی تصریح کرد: پنجشنبه، «فامیل بزرگ» در قالب آیتم «دعوت» به منزل دکتر سردار داوود غیاثی راد می رود تا با او و خانواده درباره زندگی شخصی و حرفه ای این بزرگوار صحبت کند.

زمان گفت: «دعوت» نام آیتمی است که طی آن به رزمندگان 8 سال دفاع مقدس، خانواده شهدا، جانبازان و خانواده شهدای ترورسر می زنیم، این آیتم طوری طراحی شده تا برای مخاطب جذاب بوده و گفتگوهای مطرح شده حوصله مخاطب را سر نبرد.

زمان تصریح کرد: از دیگر آیتم های قسمت نخست «فامیل بزرگ» می توان به «نقش زندگی» اشاره کرد که با محوریت سبک زندگی و مسائل مربوط به آن تولید شده است

تهیه کننده «خانواده بزرگ» گفت: «فامیل بزرگ» ضیافتی برای خانواده‌های ایرانی است که برای هر قسمت از ان آیتم های متفاوتی پیش بینی شده است.

وی تصریح کرد: در این برنامه به 5 استان مختلف کشور سفر کرده و مناسک سنتی اقوام مختلف ایران را از طریق جعبه جادو پیش چشم مخاطبان شبکه دو می گشاییم.

«فامیل بزرگ» کاری از گروه خانواده شبکه دو سیماست، این برنامه به بهانه نوروز 93 خانواده‌های ایرانی را در میهمانی دوستانه‌ای گردهم می‌آورد و تلاش می‌کند تا اوقات خوشی را برای آنها رقم بزند

نظر شما