شناسهٔ خبر: 13231 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

مهلت ارسال آثار به جشنواره کتاب سال تبریز تمدید شد

دبیر علمی چهارمین دوره کتاب سال تبریز از تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این جایزه خبر داد.

به گزارش «فرهنگ امروز»؛ به نقل از بانی فیلم؛ مینو امیرقاسمی گفت: پیش از این، علاقه‌مندان می‌بایست آثار خود را تا پنجشنبه(15 اسفندماه) به دبیرخانه این جشنواره ارسال می‌کردند اما چون مخاطبان این جایزه همه ایرانیان سراسر کشورند و ممکن است مشکلاتی مانند دوری راه و مسایل جغرافیایی وجود داشته باشد، مهلت ارسال آثار را 10 روز تمدید کردیم.

وی با بیان این‌که صاحبان اثر می‌توانند آثار خود را تا یکشنبه(25 اسفندماه) به دبیرخانه این جایزه ارسال کنند، ادامه داد: تاکنون یکصد اثر به این دبیرخانه رسیده است و بر اساس ویژگی دقیقه نودی ایرانی‌ها، پیش‌بینی می‌کنیم تعداد این آثار افزایش چشمگیری داشته باشد.

دبیر علمی چهارمین دوره کتاب سال تبریز در پاسخ به این سوال که «موضوع شگفت انگیز این دوره از کتاب سال تبریز را در چه موضوعی توصیف می‌کنید؟» گفت: در میان یکصد اثر ارسالی به این جشنواره، آثار خلق ادبی کمتر از آثار تحقیقاتی و دانشگاهی است.به نظرم در دوره‌ای که خلق ادبی نباشد، روحیه و فضا هنری جامعه تعطیل است. البته علمی بودن جشنواره هم اتفاق خوبی است.

امیرقاسمی درباره انتخاب داوران این جایزه توضیح داد: هنوز داوران چهارمین دوره کتاب سال تبریز را تعیین نکرده‌ایم و منتظر دریافت همه آثاریم. اما برای خودمان تا حدودی داوران مشخص شده است و در فروردین ماه سال 1393 قطعی خواهند شد.

علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را تا 25 اسفندماه امسال در ساعت اداری به نشانی استان آذربایجان شرقی، شهر تبریز، خیابان ارتش جنوبی، چهارراه باغشمال، کوچه حاج رضا، بن بست علی موسیو، خانه ختایی (خانه هنرمندان سازمان فرهنگی ـ هنری شهرداری تبریز) ارایه دهند.

نظر شما