شناسهٔ خبر: 13245 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

تشکیل کمیته ویژه بررسی شکایات در دانشگاه صنعتی اصفهان

سرپرست دانشگاه صنعتی اصفهان از تشکیل کمیته ویژه به منظور بررسی شکایات کارکنان و اعضای هیأت علمی، خبر داد

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از مهر؛ سید محمود مدرس هاشمی تشکیل جلسات مختلف با اعضای هیأت علمی، دانشجویان و کارکنان را از اولین اقدامات خود در دوره جدید عنوان کرد و گفت: مهم ترین فرآیندی که در دوره جدید در مقایسه با دوره قبل صورت خواهد گرفت، جلب مشارکت بیشتر دانشگاهیان در اداره دانشگاه است که در این مسیر و در ابتدای کار، رؤسای دانشکده ها بر اساس انتخابات و با حمایت اعضای هیأت علمی انتخاب شدند.

وی ادامه داد: به دلیل انتخاب رؤسای دانشکده ها از بدنه دانشگاه، عملکرد و مدیریت آنان و نیز همکاری سایر اعضای هیأت علمی با مدیریت دانشکده ها بهبود یافته است.

سرپرست دانشگاه صنعتی اصفهان از تشکیل کمیته ویژه به منظور بررسی شکایات کارکنان و اعضای هیأت علمی، خبر داد و افزود: ساماندهی پروژه های عمرانی، تشکیل دوجلسه کمیسیون و یک جلسه هیأت امناء و رسیدگی به مشکلات متعدد رفاهی کارکنان را از دیگر اقدامات صورت گرفته دراین مدت عنوان کرد.

سرپرست دانشگاه صنعتی اصفهان با اشاره به تدوین پیمان نامه اخلاقی به دلیل شرایط ویژه این دانشگاه و لزوم روشن دیدگاه مدیریت جدید یادآورشد: مدیریت دانشگاه صنعتی اصفهان با مبنا قرار دادن حفظ کرامت دانشگاهیان، قانونمندی، شفافیت، پاسخگویی وانجام به موقع امور و وحدت رویه، برنامه هایی را در پنج حوزه آموزشی، پژوهشی، دانشجویی، فرهنگی و اداری مالی تدوین کرده است .

نظر شما