شناسهٔ خبر: 13286 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد: همه دانشجویان اعم از اصولگرا و اصلاح‎طلب در دریافت بودجه برابر هستند

طه هاشمی با اشاره به ارزش‎های اخلاقی در این دانشگاه، گفت: تمامی دانشجویان با علایق و جهت‎گیری‎های سیاسی مختلف اعم از اصولگرا، اصلاح‎طلب و میانه‎رو در دریافت بودجه و امکانات به منظور فعالیت‎های اجتماعی، برابر هستند.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از مهر؛ طه هاشمی گفت: انعکاس نظرات اساتید و دانشجویان به معاونت فرهنگی، لازمه تدوین و اجرای برنامه های جامع، کامل و اثربخش است.

وی بزرگترین خطر در مباحث مربوط به حقوق زنان را ایجاد تقابل بین زن و مرد، به عنوان زیربنای بروز نهضت های فمینیستی، دانست و افزود: اساس مبانی دینی و اعتقادی بر پایه احترام به کرامت انسانی فارغ از تفاوت های جنسیتی، دینی و اعتقادی است و موحد، مسلمان و شیعه بودن، امتیازاتی افزون بر انسانیت به شمار می آیند.

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد، از اختصاص بودجه بیشتر به برخی تشکل ها در برخی دوره ها و تعطیلی تشکل های دیگر ابراز تاسف کرد و ادامه داد: تمامی دانشجویان با علایق و جهت گیری های سیاسی مختلف اعم از اصولگرا، اصلاح طلب و میانه رو در دریافت بودجه و امکانات به منظور فعالیت های اجتماعی، برابر هستند.

هاشمی بر تمرین کار سیاسی به دانشجویان به جای سیاسی کاری، مدارا کردن با آنان و نداشتن توقع کار حرفه ای از نشریات دانشجویی تاکید کرد و افزود: همان گونه که نوع رفتار و شخصیت فرزندان در فراهم کردن امکانات توسط پدر و مادر در بین آن ها تفاوتی ایجاد نمی کند، دانشگاه نیز نباید در توجه و ارائه امکانات میان دانشجویان با رفتارها و عقاید گوناگون، هیچ تفاوتی قائل شود.

هاشمی با بیان اینکه ارزش های اخلاقی و مکارمی چون صداقت و راستی، مورد پذیرش همه جوامع و لازمه جذب ملل مختلف است، گفت: استراتژی دانشگاه آزاد در برخورد، لبخند، مهربانی و مدارا است.

نظر شما