شناسهٔ خبر: 13313 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

یدالله صمدی «پدر آن دیگری» را می‌سازد

یدالله صمدی کارگردان سینما درصدد ساخت فیلم «پدر آن دیگری» برگرفته از رمانی به همین نام نوشته پرینوش صنیعی است.

به گزارش «فرهنگ امروز»؛ به نقل از مهر؛ یدالله صمدی کارگردان سینما درباره کم و کیف ساخت این فیلم سینمایی گفت: فیلمنامه‌ای را بر اساس رمان «پدر آن دیگری» نوشته پرینوش صنیعی آماده کار دارم. در حال حاضر منتظر جوابی هستم که اگر پاسخ مثبت باشد که به احتمال زیاد مثبت نیز هست، بهار سال آینده ساخت این فیلم سینمایی را شروع می کنم.

این کارگردان همچنین متذکر شد: برای ساخت این فیلم سینمایی بنیاد سینمایی فارابی هم با ما همکاری خواهد کرد و در حال حاضر مشغول انتخاب عوامل هستم و در اولین فرصت فیلم را مقابل دوربین خواهم برد.

کارگردان فیلم سینمایی «آپارتمان شماره 13» در پایان بیان کرد: این فیلم مضمون اجتماعی دارد و سعی کردم به اصل رمان وفادار باشم و در عین حال نگاه خودم را در لابه‌لای داستان نیز جاری کنم.

داستان این فیلم سینمایی درباره جوانی به نام شهاب است که در بیستمین سالروز تولدش با دیدن عکس‌هایی از دوران کودکی، خاطرات آن روزها را از نظر می گذراند. او در دوران کودکی برای مقابله با بی توجهی خانواده و سرکوفت های پدرش مبنی بر این که خنگ است تصمیم می گیرد صحبت نکند. از همین روز تا سن مدرسه همگان گمان می بردند که شهاب خنگ و عقب افتاده است و قادر به تکلم نیست تا اینکه روزی  مادربزرگ پی به راز شهاب می برد...

نظر شما