شناسهٔ خبر: 13323 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

دفاع هاروی وینستین از هیلاری کلینتون

هاروی وینستین تهیه کننده سرشناس هالیوودی در اظهار نظر جدید خود اعلام کرد که به نظرش هیلاری کلینتون مرتکب خطایی در بنغازی نشده است.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از تسنیم؛ صحبت هایی که هاروی وینستین در سمپوزیوم دانشگاه کالیفرنیا انجام داد او را مدت کوتاهی پس از اسکار دوباره به تیتر یک خبرگزاری ها تبدیل کرد. این تهیه کننده سرشناس هالیوودی در اظهار نظر جدید خود اعلام کرد که به نظرش هیلاری کلینتون مرتکب خطایی در بنغازی نشده است. رئیس کمپانی وینستین در بیاناتش به شدت از جمهوری خواهان در کنگره انتقاد کرد که روی آنتن زنده رفتار کلینتون را غیر مسئولانه دانسته اند. آنها معتقد بودند که کلینتون باید سازماندهی امنیتی سختگیرانه تری در ماموریت دیپلماتیک آمریکایی ها در لیبی اعمال می کرد. او که به نظر عصبانی هم می رسید پروایی از فحاشی نداشت و انتقادات به کلینتون را با عبارات زننده ای «مزخرفات» نامید. جالب است بدانید که موضوع این جلسه پر حاشیه مربوط به وضعیت سینما و تلویزیون در کالیفرنیا بوده است.

هاروی وینستین یکی از موسسین کمپانی مشهور میراماکس و رئیس فعلی کمپانی وینستین است. او در طی سال های فعالیتش در سینما فیلم های بزرگی چون «جانگوی رها از بند»، «کتاب بارقه امید»، «آرتیست»، «سخنرانی پادشاه»، «لعنتی های بی آبرو»، «هوانورد»، «بیل را بکش ۱ و۲»، «پالپ فیکشن»، «ارباب حلقه ها»، «شکلات»، «بیمار انگلیسی» و... را تهیه کرده است. جالب است بدانید لابی گری وی برای اسکار یکی از معدود مواردی است که دست های پشت پرده را در مقابل پرده به نمایش می گذارد. سینماگران آمریکایی برای رسیدن به اسکار حتی قدرت او را از قادر مطلق هم بیشتر می دانند. به طوری که در یک بازه زمانی بیست ساله برندگان اسکار هنگامی که روی سن رفتند فقط ۷ بار از خدا تشکر کرده اند در حالی که مجموعا ۳۰ بار از هروی وینستین سپاسگزاری کرده اند! جالب است که او خود فقط دو بار نامزد اسکار شده و فقط برای فیلم «شکسپیر عاشق» این تندیس طلایی را از آن خودش کرده است.

نظر شما