شناسهٔ خبر: 13325 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

کارگردان «جاذبه» سریال تلویزیونی «اعتقاد» را می‌سازد

کارگردان برنده اسکار امسال می خواهد پروژه پس از «جاذبه» اش را در تلویزیون بسازد.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از تسنیم؛ کارگردان برنده اسکار امسال می خواهد پروژه پس از «جاذبه» اش را در تلویزیون بسازد. او می خواهد با همکاری جی جی آبرامز( خالق سرشناس سریال هایی چون لاست و فرینج) سریالی به نام «اعتقاد» را تهیه کند. این سریال داستان دختر بچه ای است که قدرت های ماوراءالطبیعه زندگی او و جهان را تهدید می کند. کوارون در این باره به خبرنگاران گفته که اولین جرقه همکاری وی با تلویزیون در زمان آماده سازی جلوه های ویژه فیلم «جاذبه» زده شد. او همین طور به شوخی گفت که می خواسته پروژه جدیدش کمی زمینی تر باشد. با آدم های حقیقی و مکان های حقیقی ولی با احساسات بالا. او می گوید که ایده اش را با آبرامز در میان گذاشته و اولین واکنش این سریال ساز خبره به ایده آلفونسو کوارون این بوده است: وااااااااو!

آشنایی این دو از دو دهه قبل آغاز شد. جی جی آبرامز ادعا می کند که هوادار درجه یک کوارون بوده و هر فیلمی که این کارگردان مکزیکی می ساخته آبرامز را برای همکاری با وی علاقه مند تر می کرده است. وقتی کوارون با پیشنهاد «اعتقاد» به آبرامز زنگ زد فرصت مناسبی پیش آمد که او و کمپانی اش، «بد روبوت» با کارگردان برنده جایزه اسکار همکاری کنند. پیش نمایشی از این سریال فردا پخش خواهد شد و قسمت نخست روز ۱۶ مارچ روی آنتن می رود.

آلفونسو کوارون که با فیلم های «هری پاتر و زندانی آزکابان» و «فرزندان انسان» شناخته می شود سال گذشته «جاذبه» را اکران کرد که در هشتاد و ششمین مراسم اسکار موفق به دریافت هفت جایزه اسکار شد که از این بین دو جایزه اسکار بهترین کارگردانی و بهترین تدوین به شخص آلفونسو کوارون اختصاص یافت. او با دریافت جایزه اسکار بهترین کارگردانی به نخستین کارگردان لاتینی تبدیل شد که جایزه بهترین کارگردانی اسکار را از آن خودش کرده است.

نظر شما