شناسهٔ خبر: 13327 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

آئین‌نامه جدید نقل و انتقالات دانشجویی، حاصل تلفیق نقاط قوت آئین‌نامه‌های قبلی است

سرپرست اداره کل امور حقوقی دانشگاه آزاد گفت: در پنجمین جلسه شورای راهبردی امور حقوقی دانشگاه مقرر شد آئین‌نامه نقل و انتقال دانشجویی مدیریت‌های گذشته باهم تلفیق و نقاط قوت هر دو آئین‌نامه در آئین‌نامه جدید لحاظ شود.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از فارس؛ پنجمین جلسه شورای راهبردی امور حقوقی دانشگاه آزاد، امروز با دستور جلسه بررسی مقررات حوزه معاونت دانشجویی، با حضور اکثریت اعضا برگزار شد.

علیرضا مصدق سرپرست اداره کل امور حقوقی دانشگاه آزاد اظهار داشت: در این جلسه موضوع انتشار مقررات دانشجویی، با توجه به اینکه بزرگترین جامعه مخاطب دانشگاه، دانشجویان هستند، در اولویت قرار گرفت.

وی افزود: در این جلسه مقرر شد که آئین نامه نقل و انتقال دانشجویی مدیریت‌های گذشته با هم تلفیق و نقاط قوت هر دو آئین نامه در آئین نامه جدید لحاظ شود.

وی ضمن اشاره به حضور معاونت دانشجویی دانشگاه آزاد به عنوان عضو مهمان در این جلسه، گفت: بحث‌های مختلفی در مورد نحوه انجام خدمات دانشجویی از سوی عضو مدعو، معاون دانشجویی مطرح و بخش‌هایی از آن به تصویب رسید.

مصدق اظهار داشت: در این جلسه مقرر شد آئین نامه جدید که توسط شورای مجازی تصویب آئین نامه‌ها و بخشنامه‌ها، بررسی و تصویب شده، برای اعضا ارسال و در جلسه بعد، که هفته آینده به صورت فوق‌العاده تشکیل می‌شود، با انجام اصلاحات احتمالی به تصویب برسد.

نظر شما