شناسهٔ خبر: 13336 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

تهمینه میلانی تهیه کننده فیلم خواهرزاده‌ش شد

فیلم سینمایی «هزارتوهای تهران» به تهیه‌کنندگی تهمینه میلانی و کارگردانی عباس خواجه‌وند از امروز وارد مرحله پیش‌تولید شد.

به گزارش «فرهنگ امروز»؛ به نقل از بانی فیلم؛ میلانی که به تازگی فیلمبرداری «آتش بس ۲» را به پایان رسانده در رابطه با تازه ترین فعالیت سینمایی‌اش گفت: پس از دریافت پروانه ساخت فیلم سینمایی « هزارتوهای تهران» از دیروز مرحله پیش تولید را آغاز کردیم و به احتمال زیاد تا اواخر فروردین این بخش به طول می‌انجامد، قرار است اوایل اردیبهشت سال ۹۳ مرحله تولید را آغاز کنیم.

وی افزود: فیلمنامه «هزارتوهای تهران» را السا فیروزآذر نوشته و کاملا با سبک و خط فکری خود ارائه کرده. سلیقه من دخالتی در کار او نداشت، اما فیلمنامه را دوست داشتم و تصمیم گرفتم تهیه آن را به عهده بگیرم. با اینکه به عنوان کارگردان همیشه فعالیت داشته‌ام اما کاری که مورد قبولم باشد حتما تهیه‌کنندگی آن را می‌پذیرم همان طور که پیش از این هم تهیه‌کنندگی را تجربه کرده بودم.

میلانی در باره مراحل فنی «آتش بس۲» توضیح داد: بعد از پایان فیلمبرداری سینک صدا به پایان رسید و از روز دوشنبه تدوین را با مستانه مهاجر آغاز می‌کنیم. ضمن اینکه ما ساختمان اصلی کار را خودمان ساخته بودیم و جابه جایی و خالی کردن آن یکی از مشغله‌های اصلی این روزهای ماست. در «آتش بس۲» تمام بازیگران سابقه درخشان سینمایی و کارنامه قابل قبول دارند . آتیلا پسیانی هم که از مهره‌های اصلی این پروژه به شمار می آمد.

وی درباره تنها بازیگر کم سابقه فیلم خود افزود: من بازی پژمان جمشیدی را در سریال «پژمان» خیلی دوست داشتم . کلا سریال خوبی بود، او هم بازی درخشانی داشت و با توجه به فیلمنامه‌ای که داشتم احساس کردم بسیار برای این نقش مناسب است.

  «هزارتوهای تهران» به تهیه‌کنندگی تهمینه میلانی و به کارگردانی عباس خواجه وند به تازگی پروانه ساخت دریافت کرده است.

 در «آتش بس ۲» بهرام رادان، میترا حجار،آتیلا پسیانی،گوهر خیراندیش،مهرانه مهین‌ترابی، پژمان جمشیدی، دانیال عبادی، فلور نظری و رایان جواهریان بازی کردند. عوامل فیلم «آتش بس ۲ » عبارتند از کارگردان: تهمینه میلانی، تهیه‌کننده:محمد نیک‌بین،مدیرتولید:محمد صادق آذین، مدیرفیلمبرداری: محمود کلاری، مدیرصدابرداری:اسحاق خانزادی، طراح گریم : جلال‌الدین معیریان،طراح صحنه و لباس:آزیتا میلانی، عکاس: علی نیک‌رفتار، دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز: عباس خواجه‌وند، منشی‌صحنه: الهام راد،اجرای گریم بانوان: میشا جودت، اجرای گریم آقایان: شهرام توانا، مدیر تدارکات: امیر یمینی.

نظر شما