شناسهٔ خبر: 13364 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

ماهنامه چاپ و نشر به پله 109 رسید

صد و نهمین شماره ماهنامه چاپ و نشر با پرداختن به نظر مدیرکل دفتر امور چاپ مبنی بر ضرورت وجود دفتر چاپ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان یکی از ارکان اصلی تشکیل سازمان چاپ منتشر شد.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از ایبنا؛ این شماره از ماهنامه چاپ و نشر به مباحثی چون گزارشی از حال و روز صنعت چاپ و نشر استان هرمزگان، پرینترهای سه بعدی، موافقان و مخالفان از ادغام اتحادیه‌ها سخن می‌گویند، چاپ دیجیتال مدعی جدید پیدا کرد و بازار بساط فروشی‌ها از کتابفروشی‌ها داغ‌تر است می‌پردازد. 
چهره‌هاي ماندگار تاريخ چاپ كشور كه از بخش‌هاي ثابت اين نشريه است به حسن عباسی پيشكسوت صنعت چاپ پرداخته است، بر اساس اين گزارش عباسی سال ۱۳۱۱ در شهر همدان دیده به جهان گشوده است. وي در ۱۲ سالگی از همدان به تهران آمد و با كار صحافی نزد مرحوم محمود کاشفی وارد دنياي صنعت چاپ شد و تا امروز اين حرفه را ادامه داده است. 
همچنین در بخشی از این ماهنامه مقالاتی با عنوان‌های روش موثر برای کاهش هزینه‌ها، روش‌های مدیریت چاپخانه، نگاهی جدید به تفکر استراتژیک، چگونه کاغذ مناسب را انتخاب کنیم، بسته بندی دارویی بهتر؛ امنیت بهداشتی بالاتر، نشر و تحولات جدید در آن و مهارت‌های جامع بازرگانی بین الملل منتشر شده است. 
شماره ۱۰۹ «ماهنامه چاپ و نشر» به صاحب امتيازی و سردبیری احمد سمیعی و مدیر مسوولی ابراهیم احمدزاده در ۲۲۶ صفحه با قیمت پنج هزار تومان در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفت

نظر شما