شناسهٔ خبر: 13369 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

«محسن تنابنده» پرچم ملی ایران را بالا می‌برد

«سیروس مقدم» گفت: هدف از ساخت" پایتخت 3 " ایجاد غرور ملی در ایرانیان و فراهم آوردن لحظه‌ای شاد توام با تفکر برای مخاطبان است.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ سیروس مقدم" کارگردان سریال پایتخت ۳  گفت: ترکیب اصلی و کلی سریال پایتخت ۳ در تکمیل ادامه سری اول و دوم آن است.  

 

وی افزود: در "پایتخت۳" مخاطبان ترکیبی از خانواده که داستان‌های مختلفی برای آنها اتفاق می‌افتد را شاهد خواهند بود با این تفاوت که در این مجموعه "هدایت هاشمی" به عنوان نقش اوستا بنا به کار اضافه شده‌اند و بهبود، "مهران احمدی" و فهیمه "نسرین نصرتی" در پایتخت ۳ حضور طولانی‌تر و پررنگ تری را تا پایان کار خواهد داشت.   
مقدم با اشاره به بنیان "پایتخت ۳" و فرق آن نسبت به سری اول و دوم این مجموعه تصریح کرد: بنیان پایتخت ۳ همان بنیان "پایتخت ۱ و  ۲" است منتها  در سری اول پایتخت مهاجرت و تشویق مردم به زندگی در زادگاه خود آنها به تصویر درآمد و در پایتخت ۲ وحدت ملی از طریق نمادی مثل گنبد و گل‌دسته را مطرح کردیم که رسیدن آن به جزیره قشم و خلیج فارس بود.   
کارگردان" پایتخت ۳" ادامه داد: درسری سوم پایتخت محور اصلی، ایجاد غرور ملی از طریق داستانی خواهد بود که من خیلی آن را تعریف نمی‌کنم و فقط می‌توانم بگویم که "نقی" در کشتی پیش‌کشوستان پرچم ملی ایران را بالا می‌برد و برای هموطنان خود ایجاد غرورملی می‌کند.  
وی خاطر نشان کرد: هدف "پایتخت ۳" ایجاد لبخندی شیرین همراه با تفکر به عنوان عیدی صدا و سیما در نوروز ۹۳ خواهد بود.   

برچسب‌ها:

نظر شما