شناسهٔ خبر: 13432 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

کتاب مجری صبح بخیر ایران رونمایی شد

مراسم رونمایی ازکتاب «واحدی در سفرها؛ به اینجا و به آنجا» شامل خاطرات و روایات اقبال واحدی مجری برنامه‌های تلویزیونی مانند صبح به خیر ایران، امروز برگزار شد.

به گزارش «فرهنگ امروز»؛ به نقل از فارس؛  جلد اول کتاب «واحدی در سفرها؛ به اینجا و به آنجا» شامل مجموعه خاطرات و عکس‌های بیش از 30 سال فعالیت هنری و سفرهای دور ایران سید محمدعلی(اقبال) واحدی، مجری تلویزیون صبح امروز در سالن اجتماعات خبرگزاری فارس رونمایی شد.

واحدی در این کتاب 200 صفحه‌ای مجموعه‌ای ماندگار از خاطرات، عکس‌ها و تصاویر خود را از سال‌ها فعالیت در حوزه اجرای برنامه، ایرانگردی و برنامه صبح بخیر ایران با زبانی عامیانه و روان مانند اجراهای تلویزیونی‌اش، گردآورده و همراه با تصاویر مختلف به مخاطب ارائه کرده است.

واحدی در این کتاب همچنین اصل و نسب، دوران کودکی، پیشینه اجراهای خود، حضور در جبهه‌های ایران و بعلبک لبنان را برای نخستین بار همراه با عکس‌هایی از آن دوران روایت کرده است.

کتاب «واحدی در سفرها؛ به اینجا و به آنجا» که به صورت رنگی و با کاغذ گلاسه در شمارگان اولیه 5 هزار نسخه منتشر شده است، صبح امروز با حضور اقبال واحدی نویسنده و پدیدآورنده آن در خبرگزاری فارس رونمایی شد.

نظر شما