شناسهٔ خبر: 13479 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

آخرین وضعیت کسری 75 میلیاردی صندوق رفاه دانشجویان

سرپرست صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم با اشاره به کسری 75 میلیارد تومانی اعتباری وام شهریه و تحصیلی گفت: با توجه به عنایت وزیرعلوم و مجموعه معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری نسبت به مسایل رفاهی دانشجویان امیدوار به حل این مشکل هستیم.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از مهر؛ ناصر مطیعی در خصوص رفع مشکل کسری اعتباروام شهریه و وام تحصیلی در نیم سال دوم سال تحصیلی ۹۳-۹۲ گفت: با توجه به عنایتی که وزیرعلوم نسبت به مباحث خدمات رفاهی دانشجویی دارند و با توجه به رایزنی هایی که با دکتر نوبخت معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس‌جمهور و این مجموعه صورت گرفته است امیدوارم که مشکل حل شود.

وی اعتبار وام شهریه و وام تحصیلی در نیم سال دوم سال تحصیلی جاری را ۱۱۵ میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: ۴۰ میلیارد تومان آن محقق شده و ۷۵ میلیارد تومان آن باید از وصول مطالبات صندوق به علاوه تخصیصی که خزانه بابت ردیف اعتباری مربوط به شهریه و عمومی ارایه می‌دهد تامین شود.

به گزارش مهر، سرپرست صندوق رفاه دانشجویان پیش از این برای حل این مشکل از ارایه نامه ای به دکتر نوبخت معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس‌جمهور خبر داده بود .

نظر شما