شناسهٔ خبر: 13563 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

مدیر شبکه یک سیما: در شبکه یک خبری از دستمزدهای گران برای میهمانان نیست

مدیر شبکه یک در خصوص اهدای مبالغ هنگفت به میهمانان برنامه‌های تحویل سال تلویزیون گفت: این خبرها هیچ وقت در شبکه یک نبوده و نیست.

به گزارش «فرهنگ امروز»؛ به نقل از ایسنا؛ مهدی فرجی گفت: ما میهمانان‌های زیادی از هنرمندان برجسته کشور را به برنامه «سین مثل سریال» دعوت کردیم و تا الان هم به هیچ یک از آنها حتی یک ریال هم پرداخت نکردیم؛ این در حالی است که خدا را شکر خود هنرمندان هم این انتظار را از ما ندارند و با رغبت در برنامه‌ها شرکت کرده و ما را همراهی می‌کنند.

مدیر شبکه یک همچنین تصریح کرد: برای حضور میهمانان برنامه‌های تحویل سال‌ شبکه یک، هیچ‌گاه بنا روی پرداخت دستمزدهای گزاف و گران نبوده و نیست؛ ضمن اینکه سال‌های قبل هم اصلا این برنامه‌ها نبوده، امسال هم نیست.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اطلاعی از سایر شبکه‌های دیگر در خصوص میزان مبلغ اهدایی به میهمانان ویژه برنامه تحویل سال ندارم ولی می‌توانم بگویم در شبکه یک این خبرها نیست.

پیش از این تهیه‌کننده ویژه برنامه تحویل سال شبکه جام‌جم هم تاکید کرده بود که از سوی مدیران تلویزیون به آنان ابلاغ شده که برای حضور میهمانان در ویژه برنامه‌های تحویل سال مبالغ هنگفت اهدا نشود.

نظر شما