شناسهٔ خبر: 13601 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

تکلیف سریال های «سی بی اس» هم مشخص شد

پس از شبکه سی دبلیو، شبکه سی بی اس هم تکلیف سریال هایش را برای فصل بعد مشخص کرد.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از تسنیم؛ پس از شبکه سی دبلیو، شبکه سی بی اس هم تکلیف سریال هایش را برای فصل بعد مشخص کرد. این شبکه پر بیننده ۱۸ سریال خودش را برای فصل بعد تمدید کرد. سریال «تئوری بیگ بنگ» در یک اتفاق بی سابقه سه سال و نیم دیگر تمدید شد تا این سیت کام محبوب حداقل تا سال ۲۰۱۷ روی آنتن تلویزیون بماند. نینا تسلر مدیر سرگرمی شبکه سی بی اس گفت:« کمدی نقش زیادی در برنامه های ما دارد و «تئوری بیگ بنگ» بزرگ ترین قدرت کمدی تلویزیون است». این سریال با افزایش ۴ درصدی معدل بینندگانش، میانگین ۱۹.۷۹ میلیون بیننده را برای خودش ثبت کرده که با برنامه هایی چون «امریکن آیدل» قابل رقابت و مقایسه است.
به جز این سریال، دیگر سریال های سی بی اس هم با تمدید مواجه شدند. سریال های تمدید شده سی بی اس عبارتند از: «نجات یافته»، «سوژه»، «NCIS»، «NCIS: لس آنجلس»، «CSI»، «هاوایی فایو»، «خون‌ آبی‌ها»، «ذهن‌های مجرم»، «المنتری»، «همسر خوب»، «دو دختر ورشکسته»، «دو نفر و نصفی»، «مایک و مالی»، «میلرزها» و «مام»
همین طور برنامه های «مسابقه شگفت انگیز»، «۶۰ دقیقه»، «۴۸ ساعت» و «undercover boss» هم مجددا به تلویزیون می آیند. «گروگان ها»، «دیوانه ها» و «هوش» هم برنامه هایی هستند که باید برای آنها تصمیم گیری شود.

نظر شما