شناسهٔ خبر: 13657 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

جنتی: تلاش کردیم اعتماد را به جامعه فرهنگی و هنری بازگردانیم

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در یادداشتی که در ویژه نامه نوروزی روزنامه ایران منتشر شده بر تلاش این وزارتخانه بر بازگرداندن اعتماد به جامعه فرهنگی و هنری تاکید کرده است.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از ایرنا؛ در بخشی از یادداشت علی جنتی آمده است: در ماه هایی که گذشت هم و غم و کوشش خود را بر آن گذاشتیم تا بر اساس الزامات قانونی، رهنمودهای فرهنگی حضرت امام (ره)، منویات و راهبردهای رهبر معظم انقلاب و مطالبات رئیس جمهوری محترم جناب آقای دکتر حسن روحانی، اعتماد را به جامعه فرهنگی و هنری بازگردانیم و مدیرانی در راس اداره امور فرهنگی کشور بگماریم که به طور قطع فرهیخته و هنرشناس هستند و به اهالی فرهنگ و هنر عشق بورزند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه یادداشت نوروزی خود آورده است: در بهار طبیعت، نهال تدبیر و امید هم جان تازه خواهد گرفت و جوانه هنر اصیل و باورمند رشد خواهد کرد. در بهار فرهنگی کشور، مردمی کردن فرهنگ و هنر و پاسداری از ارزش های ایرانی و اسلامی و رونق بخشیدن به اقتصاد فرهنگ و هنر را از اصول و سیاست های فرهنگی خود می دانیم و کاهش تصدی گری دولت و واگذاری امور به بخش خصوصی و اصناف را راهی مطمئن برای پویایی فرهنگ و هنر می دانیم و در این راه به قدم برداشتن استوار ادامه خواهیم داد و از هیچ کوششی فروگذار نخواهیم کرد.

وی در پایان یادداشت خود تاکید کرده است: آنچه در این مسیر مایه دلگرمی است و حکم شاخص های مسیریاب را برای همه دولتمردان دارد، پاسخگویی به مطالبات مردمی است که در ۲۴ خرداد از صندوق آراء بیرون آمد.

نظر شما