شناسهٔ خبر: 13665 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

شصت و دومین شماره خبرنامه صنعت نشر خواندنی شد

شصت و دومین شماره خبرنامه اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران با عنوان «صنعت نشر» به تازگی روانه بازار نشر شد.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از تسنیم؛ بخش میز خبر این نشریه به مباحثی مانند نامه‌ها و مکاتبات اداری اتحادیه، گزارش کمیسیون آموزش و اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران، گزارش صندوق قرضه‌الحسنه اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران، همایش هفته کتاب؛ بگذارید ناشران احساس امنیت و آرامش کنند، ضرورت‌های نشر امروز و طالع بخت(رییس جمهوربین) من ۱۶ سال یکبار طلوع می‌کند می‌پردازد. 
پرونده این شماره خبرنامه به مبانی نظیر چه وضعیتی در نشر مطلوب است،‌ دست‌فروش‌های کتاب، سرقت مودبانه، چاپ غیر مجاز کتاب در ایران و چند نکته، ‌سه‌گانه کتاب‌های غیرمجاز، امنیت شغلی در صنعت نشر، صحافی کتاب در ایران سیر نزولی دارد، آموزش از نگاه دیگر و الزامات جهانی شدن نشر اختصاص دارد. 
فروش کتاب‌های دست دوم میراث قدیمی پاریسی‌ها،‌پیش‌بینی بازار صنعت نشر در سال ۲۰۱۴، سی‌امین همایش انجمن ناشران بین‌المللی برگزار می‌شود و Unbound انقلابی در نشر کتاب مباحثی‌اند که در بخش جهان نشر این خبرنامه مطرح می‌شوند. 
همچنین در آخرین بخش این اثر تاریخ نشر ایران و تاریخ نشر ایران در کتاب ایران واکاوی می‌شود. 
شصت و دومین شماره خبرنامه اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران با عنوان «صنعت نشر» با صاحب امتیازی اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران و مدیر مسوولی نادر قدیانی به تازگی روانه بازار نشر شد

نظر شما