شناسهٔ خبر: 13666 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

مهدی حسنی خواننده تیتراژ «نام و نام خانوادگی» شد

تیتراژ فیلم تلویزیونی «نام و نام خانوادگی» با آهنگسازی و صدای مهدی حسنی در حال تولید است.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از تسنیم؛ ناصر روئین‌تن تهیه‌کننده «نام و نام خانوادگی»، گفت: موسیقی تیتراژ این  تله فیلم را مهدی حسنی براساس غزلی از حضرت حافظ ساخته است.

وی گفت: تدوین و صداگذاری این فیلم تلویزیونی توسط امیررضا چهاردوری و جواد مختاری در حال پایان است و کار در روزهای آینده برای پخش تحویل بکه دو سیما می‌شود.

روئین‌تن افزود: «نام و نام‌خانوادگی» زندگی دختر مراد طلبکار را روایت می‌کند، دختری که در شرف ازدواج قرار گرفته، اما هر بار به واسطه نام خانوادگی‌اش با مشکلات و ماجراهای تازه‌ای رو‌برو می‌شود.

به گفته وی، فیلمنامه این فیلم به قلم محمد دیندار نگارش شده و بازیگرانی مانند میرطاهر مظلومی در نقش مراد، نفیسه روشن، حامد وکیلی، علی زرینی، حلیمه سعیدی، ساقی زینتی، امین افلاکی، نفیسه ضرابی، شهرام صالحی، هادی آزادپور و مرتضی برهانی در آن به ایفای نقش می‌پردازند.

از دیگر عوامل این فیلم می‌توان به سعید سرابی مدیر تولید، ابراهیم رجبیان مدیر تصویربرداری، علی فلاح مدیر تدارکات، شاپور ترکمن‌سرابی طراح‌ گریم، رضا ثنایی برنامه‌ریز و دستیار اول کارگردان و محمود توسلی مهران مسئول هماهنگی پروژه اشاره کرد.

نظر شما