شناسهٔ خبر: 13808 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

کارشناسی ارشد رشته امداد و نجات راه اندازی می شود

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت:‌ تلاش می‌کنیم تا در سال‌جاری کارشناسی ارشد رشته امداد و نجات را در دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی هلال احمر اردبیل راه‌اندازی کنیم.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از فارس؛ بهرام غیبی گفت: ما با اخذ مجوز از مسئولان کشوری از مهر ماه امسال شاهد پذیرش دانشجو در رشته کارشناسی ارشد امداد و نجات هستیم که این امر به توسعه آموزش رشته‌های زیرمجموعه امداد و نجات بیشتر و بهتر کمک می‌کند.

وی یکی از رویکردهای اصلی جمعیت هلال احمر اردبیل را در سال آینده توسعه آموزش‌های همگانی امداد و نجات اعلام کرد و افزود: در کنار آموزش‌های همگانی ما بحث آموزش‌های تخصصی را نیز به جد پیگیری می‌کنیم به‌طوری که قرار است در سال‌جاری مانورهای واقعی در سطح استان اجرایی شده و توسعه پیدا کند.

غیبی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: براساس این مانور فراخوان تیم‌های امداد و نجات به شکل گسترده و با توسعه امکانات و ماشین‌آلات مورد نیاز و تجهیزات جدید انجام شده تا نیروها آمادگی خود را حفظ کنند.

وی از تکمیل نرم‌افزار مکاتبات اداری برای نخستین‌بار در جمعیت هلال احمر استان اردبیل خبر داد و یادآور شد: براساس این نرم‌افزار هرگونه مکاتبه اداری بدون کاغذ و از طریق سیستم یکپارچه آنلاین انجام شده و شاهد ارتقا کیفیت خدمات اداری در حوزه‌های مختلف هستیم.

نظر شما