شناسهٔ خبر: 13958 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

پایان تصویربرداری «دولت مخفی» راما قویدل در اردوگاه اسراء

تهیه‌کننده «دولت مخفی» گفت: تصویربرداری فاز دوم این سریال به کارگردانی راما قویدل ۲۹ اسفند ماه در اردوگاه اسراء به پایان رسید و کار برای پخش از شبکه دو سیما آماده می‌شود.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از تسنیم؛ حمید آخوندی تهیه‌کننده «دولت مخفی» از پایان تصویربرداری این سریال در روز ۲۹ اسفند ماه در پادگان اسراء در حومه تهران خبر داد و گفت: تصویربرداری فاز دوم این سریال به کارگردانی راما قویدل برای پخش از شبکه دو سیما به پایان رسیده است.

وی افزود: همزمان با تصویربرداری کار تدوین و موسیقی سریال هم انجام می‌شود و امیدوارم که تا پایان خرداد ماه کار تولید به پایان برسد و برای پخش از شبکه زندگی آماده شود.

آخوندی با بیان اینکه تولید فاز دوم سریال «دولت مخفی» در شرایط سخت و مشکل انجام شد، اضافه کرد: از همکاری مجموعه ارتش جمهوری اسلامی بسیار تشکر می‌کنم که در این راه به ما کمک‌های بسیاری کرد.

تهیه‌کننده «دولت مخفی» خاطر نشان کرد: بخش‌های آزادی اسراء در پادگان ۲۳ هوابرد ارتش تصویربرداری شد و دو روز آخر سال هم بصورت شبکاری در اردوگاه اسراء تصویربرداری شد و کار به پایان رسید.

سریال «دولت مخفی» در ۲۸ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای به سفارش گروه مجموعه‌های تلویزیونی شبکه دو در حال تولید است. فاز جدید این سریال را راما قویدل کارگردانی می‌کند.

لاله اسکندری، پژمان بازغی، علی اوسیوند، مهتاج نجومی، امیر آتشانی، مریم بوبانی، کاوه خداشناس و ابراهیم برزیده از بازیگران سریال «دولت مخفی» هستند.

پژمان بازغی ایفاگر نقش «سعید» از بازیگران اصلی این سریال است. او که از جوانان جنوب کشور است با شروع جنگ، پدر خود را از دست می‌دهد و در واقع پدرش مفقود می‌شود، درنهایت سعید برای نجات جان بقیه اعضای خانواده، آنها را به شمال کشور می‌آورد اما خودش در این منطقه نمی‌ماند و بین جبهه و شمال در رفت و آمد است تا این ‌که در یکی از عملیات‌ها به اسارت درمی‌آید و بعد از اسارت اوست که ادامه داستان سریال در اردوگاه‌های عراقی روایت می‌شود.

لاله اسکندری نیز در این سریال دفاع مقدسی نقش شخصیتی به نام «پروانه» را بازی می‌کند. سعید به پروانه علاقمند است اما هر بار که این‌ دو نفر تصمیم به ازدواج می‌گیرند اتفاقی پیش می‌آید که باعث می‌شود این ازدواج صورت نگیرد.

داستان سریال «دولت مخفی» در سه محور روایت می‌شود که به ترتیب شامل: مناطق جنگی، شهرهای دور از جنگ و پناه دادن مردم جنگ‌زده و در نهایت اردوگاه‌های عراقی است که در بدترین شرایط اسرای ایرانی را در آنجا نگهداری می‌کنند.

نظر شما