شناسهٔ خبر: 13966 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

فروش «چ» به مرز یک میلیارد تومان نزدیک شد

علیرضا سرتیپی مدیر پخش دفتر فیلمیران گفت: تا امروز فیلم سینمایی «چ» در دانشگاه‌ها ۱۳۰ میلیون تومان فروش داشته است و با احتساب فروش سینماهای تهران و شهرستان‌ها فروش فیلم «چ» بالای یک میلیارد تومان خواهد شد.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از تسنیم؛ علیرضا سرتیپی مدیر پخش دفتر فیلمیران گفت: تا امروز فیلم سینمایی «چ» در دانشگاه‌ها ۱۳۰ میلیون تومان فروش داشته است و با بازگشایی مجدد دانشگاه‌ها روند صعودی فروش فیلم ادامه خواهد داشت.

سرتیپی اضافه کرد: اگر فروش فیلم سینمایی «چ» در سینماهای تهران و شهرستان‌ها را به این فروش اضافه کنیم فروش فیلم «چ» بالای یک میلیارد تومان خواهد بود.

پخش‌کننده فیلم سینمایی «چ» ادامه داد: فیلم «چ» تا امروز ۱۰۰ سانس نمایش در دانشگاه، را اکران کرده‌اند و از ۱۶ فروردین ماه با بازگشایی دانشگاه‌ها در ۱۱۰ دانشگاه دیگر فیلم سینمایی «چ» اکران خواهد شد.

سرتیپی تأکید کرد: اکثر دانشگاه‌های کشور برای اکران فیلم سینمایی «چ» درخواست داشتند و امیدواریم در ماه‌های فروردین و اردیبهشت نیز به لیست اکران دانشگاهی این فیلم اضافه شود.

 

فیلم سینمایی «چ» آخرین حرف ابراهیم حاتمی‌کیا در سینمای ایران است که ۴۸ ساعت از زندگی دکتر مصطفی چمران در غائله محاصره شهر پاوه توسط نیروهای ضدانقلاب را روایت می‌کند.

در این فیلم فریبرز عرب‌نیا در نقش شهید چمران، بابک حمیدیان در نقش شهید اصغر وصالی، سعید راد در نقش شهید فلاحی و مهدی سلطانی سروستانی در نقش دکتر عنایتی بازی متفاوتی را ارائه کردند.

نظر شما