شناسهٔ خبر: 14007 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

مل گیبسون با «پدر خون» به سینما باز می‌گردد

مل گیبسون بار دیگر نقش اول یک فیلم اکشن را بر عهده خواهد گرفت.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از تسنیم؛ گیبسون بار دیگر نقش اول یک فیلم اکشن را بر عهده خواهد گرفت. این فیلم که گفته می شود سبکی مثل «تیکن» لیام نیسن دارد، توسط کارگردان فرانسوی ژان فرانسوا ریشه کارگردانی خواهد شد. پیتر کریگ نویسنده فیلم «شهر» به کارگردانی بن افلک نویسنده آن است و کریس بریگز مسئول تهیه این فیلم می باشد. گیبسون که مدتی از فهرست ستارگان هالیوود دور بوده با استفاده از آن می خواهد یک بار دیگر نام خود را به این فهرست اضافه کند. گیبسون که سال ۱۹۷۹ با «مکس دیوانه» توجهات را به خودش جلب کرد بازیگریش را با «گالیپولی» ادامه داد و بعد سراغ «سال زندگی خطرناک» رفت. او در «بونتی» بازی در کنار چهره هایی چون آنتونی هاپکینز، لیام نیسن و دنیل دی لوییز را تجربه کرد. بازی های او با سری «اسلحه مرگبار» بین جوانان هم طرفدار پیدا کرد اما بی شک باید اوج کارنامه هنری وی را در دهه ۹۰ میلادی جست و جو کرد. او در این دهه ابتدا با هملت خود را مطرح کرد. فیلمی به کارگردانی فرانکو زفیرلی که اقتباسی از تراژدی مشهور شکسپیر است.

در این فیلم گیبسون نقش اصلی را بر عهده داشت و هلنا بونم کارتر بازیگر نقش اوفلیا بود. فیلمی که دو نامزدی اسکار را به همراه داشت و دروازه ای شد برای «شجاع دل». مهم ترین فیلم مل گیبسون تا کنون، در سال ۱۹۹۵ به کارگردانی و بازی خودش ساخته شد. فیلم او در فصل جوایز نامزد ۱۰ جایزه اسکار شد و از این بین پنج جایزه بهترین فیلم، بهترین کارگردانی، بهترین فیلمبرداری، بهترین تدوین صدا و بهترین چهره پردازی را از آن خودش کرد. بعد از «شجاع دل» راه برای فیلم های خوب دیگری باز شد. «مصائب مسیح» و «آپوکالیپتو» دو فیلم مطرح دیگر مل گیبسون در اوج دوران کاریش هستند.
حالا او یک بار دیگر می خواهد نقش اول باشد. در فیلم «پدر خون» که یک تریلر جنایی خواهد بود، او نقش مردی را دارد که برای حفاظت از دخترش با یک غول مواد مخدر به مقابله می پردازد. گفته می شود فیلمبرداری این فیلم از ماه می در نیو مکزیکو آغاز خواهد شد.

نظر شما