شناسهٔ خبر: 14075 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

حضور نصیریان و کاویانی روی صحنه تالار وحدت از ۴ اردیبهشت

امروزمرحله دوم پیش فروش اینترنتی بلیت نمایش «تانگوی تخم مرغ داغ» به کارگردانی هادی مرزبان آغاز شد و قرار است علی نصیریان و فردوس کاویانی، دو هنرمند پیشکسوت تئاتر از چهارم اردیبهشت روی صحنه تالار وحدت بروند.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از تسنیم؛ مرحله دوم پیش فروش اینترنتی بلیت نمایش «تانگوی تخم مرغ داغ» به کارگردانی هادی مرزبان، که از چهارم اردیبهشت‌ ماه در تالار وحدت روی صحنه می‌رود، از امروز، ۱۷ فروردین ماه، آغاز شد.

در مرحله اول پیش فروش بلیت،‌ بیش از نیمی از ظرفیت سالن تالار وحدت به فروش رسید و سایت تئاتر نت قصد دارد از امروز، مرحله دوم پیش فروش بلیت نمایش را با تخفیف وی‍ژه ۱۰ درصدی آغاز کند. علاقه‌مندان می‌توانند بلیت این نمایش را، که با قیمت ۲۵ هزار تومان عرضه می شود، برای دو روز نخست اجرا با تخفیف ۱۰ درصدی و با قیمت ۲۲۵۰۰ تومان خریداری کنند.

به زودی اسامی برندگان قرعه کشی ۱۰۰ خرید اول، که در چهار روز نخست اجرا اقدام به خرید بلیت کرده‌اند، اعلام می‌شود. دانشجویان رشته تئاتر و سینما نیز می‌توانند برای خرید بلیت با تخفیف ویژه دانشجویی برای ۹ روز اول اجرا با شماره ۰۹۳۵۲۶۲۶۱۰۰ تماس بگیرند.

علی نصیریان، امین زندگانی، فرزانه کابلی، فردوس کاویانی، قاسم زارع، لیلا برخورداری، پریسا مقتدی، مهدی عبادتی، اکرم حاج‌حسینی و سهیل دیوسالار بازیگران این نمایش ۱۰۰ دقیقه‌ای اند. علاقه مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر و دریافت عکس و فیلم نمایش می‌توانند به سایت تئاتر نت به نشانی www.theatrnet.com/  مراجعه کنند.

نظر شما