شناسهٔ خبر: 14094 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

جدیدترین تصاویر فیلم «ضد نور»

فیلمبرداری فیلم سینمایی «ضدنور» به کارگردانی کاوه سجادی حسینی به پایان رسید.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از مهر؛ کاوه سجادی حسینی کارگردان سینما با بیان این مطلب که فیلمبرداری فیلم سینمایی «ضدنور» به پایان رسیده است، گفت: در حال حاضر تنها فیلمبرداری بخش هایی از فیلم که مربوط به تیتراژ آن است باقی مانده که این بخش نیز به زودی به پایان می‌رسد.

در ابتدا قرار بود فیلمبرداری این فیلم سینمایی در بیش از ۵۰ روز در شهر انزلی، تالاب انزلی و منطقه آب کنار انجام شود، اما با توجه به شرایط آب و هوایی شمال کشور و بارش برف شدید در این منطقه، فیلمبرداری این فیلم سینمایی به طول انجامید.

هومن سیدی، جزو بازیگرانی بود که بازی او در این فیلم نسبت به دیگر هنرمندان زودتر به پایان رسید.

فیلم سینمایی «ضد نور» به کارگردانی کاوه سجادی‌حسینی و تهیه کنندگی همایون اسعدیان اثری اجتماعی با درامی عاشقانه است. داستان فیلم در شهر انزلی و تالاب انزلی اتفاق می‌افتد.

به گفته سجادی، این فیلم داستان شکوفه و پیمان زوج جوانی است که مرتکب دزدی شده‌اند و به بندر انزلی می‌روند تا شخصی را ملاقات کنند غافل از اینکه طمعشان پرخطر است. «ضد نور» یک درام عاشقانه است.

نگارش فیلمنامه این فیلم سینمایی توسط کاوه سجادی حسینی و تایماز افسری انجام شده است.

پرویز پرستویی و سهیلا گلستانی، هومن سیدی و پانته‌آ پناهی‌ها، سیامک ادیب و محمدرضا فتحی در این فیلم سینمایی بازی می کنند.

از دیگر عوامل این فیلم سینمایی می توان به همایون اسعدیان تهیه کننده، کاوه سجادی حسینی کارگردان، تایماز افسری و کاوه سجادی حسینی فیلمنامه نویس، علیرضا برازنده مدیر فیلمبرداری، مهران ملکوتی صدابردار، کامیاب امین عشایری طراح صحنه و لباس، مهرداد میرکیانی طراح گریم، آرش زاهدی اصل تدوین، بهرام دهقانی مشاور تدوین، ژرژ هاشم زاده مجری طرح و برنامه‌ریز، مجید کریمی مدیر تولید، نوید سجادی حسینی عکاس، بابک اسدی و شهین محمدی سرمایه گذار اشاره کرد.

سجادی پیش از این فیلم «شب بیرون» را ساخته بود که در سی و دومین جشنواره فیلم فجر در بخش نوعی تجربه به نمایش درآمد.

 

نظر شما