شناسهٔ خبر: 14096 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

توزيع «شرف خانواده فاضل» به آخر فروردين موکول شد

توزيع «شرف خانواده فاضل» در شبكه ويدئويی به 25 فروردين امسال موکول شد.پيش از اين قرار بود اين فيلم کمدی خانوادگی نيمه اسفند سال گذشته در شبکه نمايش خانگی توزيع شود.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از بانی فیلم؛ فيلم «شرف خانواده فاضل» به کارگرداني پوريا جاويدپور و تهيه کنندگي علي اسدزاده اواسط مهرماه ۹۲ در لواسان کليد خورد و تصويربرداري آن سوم آبان به پايان رسيد. لوکيشن اصلي اين فيلم که ۹۵ درصد مراحل ضبط تصاوير در آن انجام شد، منزلي بزرگ در لواسان بود. به گفته کارگردان، هر بخش از قصه در بخشي از خانه روي مي‏دهد و با وجود انجام حجم عمده‏اي از تصويربرداري در يک خانه، ريتم کار قابل قبول است. پژمان جمشيدي که اخيراً در نقش خودش با سريال «پژمان» (سروش صحت) روي آنتن شبکه سه بود، در اين فيلم در نقش يک نويسنده بازي کرده است. داستان فيلم به نويسندگي محراب قاسم خاني درباره مرگ فاضل بزرگ، پدر يک خانواده مرفه است که با درگذشت او، اعضاي خانواده گرفتار دردسرهاي عجيب و غريب و ماجراهاي پيش‏بيني نشده‏اي مي‎‏شوند.

نقش فاضل بزرگ را عنايت بخشي به عهده داشته و جمشيدي نقش يکي از پسران او را بازي کرده است. رضا رشيدپور، ماهان عبدي و آيدا بيتي نيز نقش ديگر فرزندان فاضل را دارند که همگي پزشک هستند. شقايق دهقان نقش همسر جمشيدي را دارد و شقايق احمدي نيز همسر رشيدپور است. بهاره رهنما، بيژن بنفشه‏خواه، مهتاج نجومي، حسين معلومي و رضا کريمي ديگر بازيگران اصلي فيلم و کيان و يگانه مهدوي هنرمندان خردسال کار هستند. جاويدپور کارگردان اين فيلم، سال گذشته تله فيلم پليسي «آخرين اخطار» را روي آنتن داشت. در تيتراژ پاياني اين فيلم از تصاوير پشت صحنه استفاده شده و هومن جاويد ترانه عنوان بندي پاياني را خوانده است.

نظر شما