شناسهٔ خبر: 14148 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

«مشق انتظار» جامع‌ترین نرم‌افزار چندرسانه‌ای مهدویت تولید شد

مدیر آموزش مجازی مرکز تخصصی مهدویت گفت: به منظور پاسخگویی جامع به نیازهای خانواده در عرصه فرهنگ مهدوی نرم‌افزار چندرسانه‌ای «مشق انتظار» از سوی مرکز تخصصی مهدویت تولید شد.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از فارس؛ سیدمحمد موسوی مدیر آموزش مجازی مرکز تخصصی مهدویت با اعلام این خبر گفت: این نرم‌افزار چند رسانه‌ای از سوی معاونت فضای مجازی مرکز تخصصی مهدویت با هدف پاسخگویی به عمده نیاز‌های یک خانواده در حوزه مباحث مهدویت طراحی و تولید شده است.

وی با اشاره به اینکه «مشق انتظار» جامع‌ترین نرم‌افزار مهدوی در حال حاضر است، افزود: این نرم افزار با بیش از ۸ گیگابایت اطلاعات در دو بخش منتظران حضرت مهدی(عج) و دشمنان حضرت مهدی(عج) به ارائه معارف مهدوی با دیدگاه علمی می‌پردازد که در بخش نخست مباحثی نظیر دوره‌های آموزشی، پرسش و پاسخ مهدویت، کودکان مهدویت، نغمه‌های انتظار و نگارخانه مطرح شده است.

موسوی با بیان اینکه در دوره آموزشی دوره‌های مقدماتی و تکمیلی مهدویت در قالب فایل pdf و ۱۸۰۰ دقیقه آموزشی در دسترس کاربران قرار دارد، ابراز داشت: در بخش کودکان مهدویت، داستان‌های مهدوی به صورت انیمیشن، سرود، نقاشی و بازی‌های جذاب مهدوی در اختیار نونهالان و کودکان قرار گرفته است، به گونه‌ای که در «مشق‌ انتظار» ۲۰۰ کلیپ صوتی نغمه‌های مهدوی شامل سرود، تواشیح، هم‌خوانی و شعرخوانی وجود دارد.

وی معرفی اقدامات فعالیت‌های ضد مهدوی را هدف قسمت دشمنان حضرت مهدی(عج) برشمرد و ادامه داد: مدعیان دروغین، صهیونیسم شناسی، بردگان ابلیس، سینمای آخرالزمان و نقد و بررسی بازی‌ها علیه مهدویت از جمله برنامه‌های کاربردی این قسمت است که در بخش مدعیان دروغین ۲۴۰دقیقه فیلم و مستند در خصوص شگردهای آن‌ها در معرض دید کاربر قرار داده شده که در مجموع حدود ۲۴۰۰ دقیقه فیلم آموزشی و ۹۰۰ دقیقه مستند مهدوی برای اطلاعات بیشتر در سنین مختلف با سلایق گوناگون در نظر گرفته شده است.

مدیر آموزش مجازی مرکز تخصصی مهدویت با اشاره به اینکه کاربران از طریق این نرم افزار می‌توانند به صورت آنلاین سؤال خود را برای اساتید مرکز ارسال کرده و پاسخ آن را در ایمیل خود دریافت کند، بیان داشت:  امکان دریافت و انتقال کلیه فایل‌های صوتی و تصویری موجود در نرم افزار بر روی رایانه و تلفن همراه کاربران با فرمت wmv برای فایل‌های تصویری و mp۳ برای فایل‌های صوتی از دیگر شاخصه‌های نرم‌افزار «مشق انتظار» است.

علاقه‌مندان جهت دریافت نرم‌افزار چندرسانه‌ای «مشق انتظار» که بهای آن پنج هزار تومان است، می‌توانند به مرکز تخصصی مهدویت واقع در قم، خیابان صفاییه، کوچه آمار، بن‌بست علیان مراجعه و یا با شماره ۷۷۳۷۸۰۱ -۰۲۵۳ تماس حاصل کنند.

نظر شما