شناسهٔ خبر: 14177 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

فیلم‌های روی پرده در آستانه‌ی 9 میلیاردی شدن

در حالی که «طبقه‌ی حساس» گیشه‌ی پایتخت را از آن خود کرده و مخاطبان در شهرستان‌ها بیشتر از «معراجی‌ها» استقبال کرده اند.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ علی سرتیبی تهیه کننده و پخش کننده گفت: فیلم سینمایی "چ" به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا تا شب گذشته به فروش یک میلیارد و ۳۰ میلیون تومانی دست یافته است. 

وی افزود:‌ "معراجی‌ها" نیز تا شب گذشته در تهران به فروش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی و در شهرستان به فروش دو میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومانی دست یافته و فروش کلی این فیلم ۴ میلیارد و ۵۰ میلیون تومان است.    
در ادامه حبیب اسماعیلی پخش کننده فیلم سینمای طبقه حساس در خصوص آمار فروش این فیلم گفت: "طبقه حساس"  در تهران به فروش یک میلیارد و ۸۰۰ میلون تومانی  و در شهرستان به فروش ۹۰۰ میلیون تومانی و در کل به فروش دو میلیارد و هفتصد میلیون تومان دست یافته که این آمار فروش تا شب گذشته است.   
وی افزود: این فیلم تا پایان هفته به فروش ۳میلیاردی دست خواهد یافت زیرا استقبال امروز مردم از این بسیار بالا بوده و بلیت نیم بها ارائه شده و تعداد سینماهای شهرستان نیز افزایش یافته است.  
همچنین "احمد مختاری" پخش‌کننده‌ی فیلم سینمایی "خط ویژه" گفت:‌این فیلم تا شب گذشته در تهران ۶۷۱میلیون تومان و در شهرستان‌ها ۲۲۰میلیون تومان فروش داشته و فروش کلی آن ۸۹۱ میلیون تومان است.

نظر شما