شناسهٔ خبر: 14258 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

سریال «خوب، بد، زشت» اگر اول نباشد صددرصد دوم است

سیروس همتی بازیگر سریال «خوب، بد، زشت» گفت: اینکه جایگاه آخر را برای سریال خوب، بد، زشت در نظر بگیریم واقعا به این سریال و زحماتی که برای آن کشیده شده است اجحاف می شود.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از تسنیم؛ سیروس همتی بازیگر نقش حامد در سریال خوب، بد، زشت گفت: سریال «خداحافظ بچه» اولین همکاری من با منوچهر هادی بود که بواسطه بازی من در تئاتر «خانوم چو مهتابی» در سالن اصلی تئاتر شهر با بازی من آشنا شد  و اتفاق خوبی که در این سریال افتاد باعث شد که همکاری من با منوچهر هادی در سریال خوب، بد، زشت هم ادامه پیدا کند.

وی با اشاره به نحوه کارگردانی منوچهر هادی گفت: آقای هادی یک هدایت‌گر خوب در بازیگری است و بازیگر را متوجه لایه های پنهانی از شخصیت می کند و بدلیل اینکه شخصیت انسانی و هنرمندانه ای دارد وقتی مرا برای سریال خوب بد زشت دعوت کرد با جان و دل پذیرفتم.

همتی همچنین درمورد نقش خود در این سریال گفت: نقش من در فیلمنامه اولیه نبودم و در طرح اولیه مصطفی کیایی اصلا این خانواده دامادی نداشت و بعدها دامادها به این خانواده اضافه شدند. یک کاری که در فیلمنامه نویسی این سریال اتفاق افتاده است این است که فیلم نامه نویس با بازیگران جلسه ای گذاشت تا به یک شورایی از نقش برسند. همانطور که من در سریال "خداحافظ بچه"  برای نقشم با سجاد ابوالحسنی نویسنده این کار، جلسه ای داشتم در مورد سریال "خوب، بد، زشت" هم با آقای کایدان در مورد نقشم گپ و گفتی داشتم و در آخر هم به نقشی رسیدیم که در سریال هم دیدید.

سیروس همتی ضمن گلایه از یک روزنامه هنری که سریال خوب، بد، زشت را در نظرسنجی خود در ردیف آخر قرار داده است اضافه کرد: بازخوردهایی که از این سریال در محل کارم و  همینطور در صحنه تئاترشهر دیدم خیلی خوب بود. ولی گویا یکی از روزنامه های هنری نسبت به سریال خوب، بد، زشت کم لطفی کرده است. البته ملالی نیست چون تلاش همه ما این بود که در طول ایام عید لبخندی بر لبان مردم قرار دهیم و اگر برای لحظه ای مردم شبکه های ماهوراه ای را خاموش کردند و سریال خوب، بد، زشت را دیده باشند برای من افتخار است. 

این بازیگر  تئاتر و تلویزیون در آخر گفت: اینکه جایگاه آخر را برای سریال خوب، بد، زشت در نظر بگیریم واقعا به این سریال و زحماتی که برای آن کشیده شده است اجحاف می شود. سریال خوب، بد، زشت اگر اول نباشد صد در صد جایگاه دوم را خواهد داشت. من البته از تلویزیون هم گله دارم که نظرسنجی واقعی که از سریالها شده است را اعلام نمی‌کند.

نظر شما