شناسهٔ خبر: 14295 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

نگارش فیلم نامه «آفتاب خیزان است» پایان یافت

پرتوی فیلم‌نامه نویس و کارگردان سینما گفت: نگارش فیلم‌نامه «آفتاب خیزان است» پایان یافته و برای دریافت پروانه ساخت به سازمان سینمایی ارسال شده است.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از تسنیم؛ کامبوزیا پرتوی گفت: هفته گذشته نگارش فیلم نامه «آفتاب خیزان است» پایان یافت و برای دریافت پروانه ساخت این فیلم نامه  اقدام کردیم. 

پرتوی در مورد شباهت این فیلم با آثار قبلی خود گفت: نمی شود گفت فضای این فیلم شبیه کارهای قبلی من است و تنها چیزی که می‌توانم بگویم این که داستان در یکی از روستا‌های شمال کشور می‌گذرد.

کارگردان فیلم سینمایی «کافه ترانزیت» همچنین گفت: روز گذشته فیلم‌نامه این کار برای دریافت پروانه ساخت به سازمان سینمایی ارسال شد.

وی ادامه داد: امیدوارم پس از صدور پروانه ساخت فیلم‌نامه «آفتاب خیزان است»، تولید این فیلم را شروع کنیم و امیدوارم سال ۹۳ سالی با آثار خوب برای سینمای ایران باشد و سینماگرانی که در این چند سال فیلمی نساخته اند به سینما بازگردند.

روز گذشته فیلم‌نامه «آفتاب خیزان است» به کارگردانی و نویسندگی کامبوزیا پرتوی برای دریافت پروانه ساخت به سازمان سینمایی ارسال شد و تهیه کنندگی این کار را امیر سماواتی بر عهده دارد.

«کافه ترانزیت» آخرین فیلمی است که پرتوی کارگردانی و نویسندگی آن را انجام داده‌است و در بیست و سومین جشنواره فیلم فجر موفق به دریافت سیمرغ بلورین برای بهترین فیلم‌نامه و بهترین بازیگر زن شد. همچنین  «کافه ترانزیت» در جشنواره‌های داکا و مار دل پلاتا به عنوان بهترین فیلم دست پیدا کرد.

نظر شما