شناسهٔ خبر: 14343 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

اوباما و همسرش به تماشای نمایش دنزل واشنگتن نشستند

باراک اوباما و همسرش میشل با حضور در تئاتر برادوی به تماشای نمایشی با بازی دنزل واشنگتن نشستند.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از مهر؛ نمایش «رنگ قرمز خورشید» بر مبنای نمایشنامه ای از لورین هانسبری، اولین نمایشی است که از سال ۲۰۰۹ تاکنون، توجه رییس جمهوری آمریکا را به خود جلب کرده است.

رییس جمهوری آمریکا و همسرش بعداز ظهر جمعه خود را با دنزل واشنگتن برنده جایزه اسکار سپری کردند.

این نمایش در تئاتر اتل بری مور برادوی به صحنه رفته و موضوع آن در دهه پنجاه در شیکاگو می‌گذرد. این نمایش بر یک خانواده آفریقایی- آمریکایی تمرکز دارد که در آپارتمانی زندگی می‌کنند. مادر خانواده با بازی لاتانیا ریچادرسون جکسون چکی از بیمه دریافت می کند و قصد دارد آن را برمبنای رویاهای خودش هزینه کند. او می‌خواهد یک خانه کوچک در محله‌ای بخرد که همه همسایه‌هایش سفیدپوست باشند در حالی که پسر او با بازی واشنگتن، می خواهد با این پول یک مغازه باز کند. در همین حال دختر خانواده با بازی آنیکا نونی‌رز می خواهد این پول صرف رفتن او به دانشکده پزشکی شود.

اوباما و همسرش آخرین بار در سال ۲۰۰۹ برای تماشای نمایشی از آگوست ویلسون با عنوان «رفتن و آمدن جو ترنر» راهی برادوی شده بودند. مریل استریپ از بازیگران آن نمایش بود.

دنزل واشنکتن ۵۸ ساله که خیلی از مشهور بودن خوشش نمی آید، سال پیش برای بازی در فیلم «پرواز» یک بار دیگر نامزد دریافت اسکار بهترین بازیگر نقش اول شده بود. او می‌گوید: من فقط یک بازیگر فعال هستم!

نظر شما