شناسهٔ خبر: 14353 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

سه گانه جدید «تبدیل‌شوندگان» در راه است

«سه گانه ای است که پایمان نوشته شده. چه خوشمان بیاید، چه نیاید.» رسانه ها به همین صداحت خبر ساخت یک تریلوژی جدید از تبدیل‌شوندگان را کار کردند.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از تسنیم؛ در حالی که قسمت چهارم فیلم های تبدیل‌شوندگان به کارگردانی مایکل بی تابستان اکران خواهد شد همان طور که خیلی ها فکر می کردند بی در مصاحبه ای که با اینترتینمنت ویکلی داشته عنوان کرده که «تبدیل شوندگان: عصر انقراض» خود قسمت نخست از یک تریلوژی است. بازیگران جدید، داستان جدید، لوکیشن جدید و... همگی نشانه هایی بودند از آغاز یک داستان جدید. حالا این موضوع توسط کارگردان فیلم هم رسما تایید شده است. البته همان طور که خود مایکل بی در مصاحبه اش گفته معلوم نیست که دو فیلم دیگر را هم خودش بسازد ولی ظاهر استودیو بنا دارد که برای فیلمی که تابستان اکران خواهد شد دو قسمت دیگر بسازد.

احتمالا تا ماه آینده تریلر جدیدی از «تبدیل‌شوندگان: عصر انقراض» منتشر خواهد شد که جای تیزر قبلا منتشره شده فیلم را می گیرد. بعد از آن دیگر باید منتظر خود فیلم در تابستان باشیم تا ما را با دنیای جدید از یک سه گانه جدید و با داستان های جدید آشنا کند. ضمن این که مایکل بی عنوان کرده که قرار نیست داستانی از فیلمش منتشر کند. وی ترجیح می دهد تا همه چیز را بیشتر در سایه قرار دهد تا مخاطبان همه چیز را در سالن سینما متوجه شوند.

«تبدیل شوندگان: عصر انقراض» در ماه ژوئن ۲۰۱۴ راهی پرده سینماهای آمریکای شمالی خواهد شد. مارک والبرگ سرشناس ترین بازیگر این فیلم است.

برچسب‌ها:

نظر شما