شناسهٔ خبر: 14368 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

حضور برلین 7 در جشنواره بین‎المللی فیلم اروگوئه

فیلم برلین 7 به کارگردانی رامتین لوافی‎پور به عنوان تنها نماینده کشورمان در سی و دومین دوره جشنواره بین‎المللی فیلم اروگوئه حضور پیدا خواهد کرد.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از ایرنا؛ سی و دومین دوره جشنواره بین المللی فیلم اروگوئه از (۱۰ آوریل) ۲۱ فروردین آغاز به کار نموده و تا (۲۰ آوریل) ۳۱ همین ماه ادامه خواهد داشت.

این جشنواره شامل بخش های گوناگون رقابتی و غیررقابتی همچون مسابقه بین الملل، مسابقه فیلم حقوق بشر، فیلمسازان جدید، فیلم های کوتاه، پانوراما، بررسی سینمای فلسطین، سینمای پرتغال، جشنواره جشنواره ها و بخش های ویدئو آرت و موسیقی نیز می باشد.

فیلم برلین ۷- به کارگردانی رامتین لوافی پور در پنجمین حضور بین المللی خود در این جشنواره در تاریخ های ۲۵ و ۲۸ فروردین به اکران در خواهد آمد. این فیلم در بخش مسابقه حقوق بشر با هشت فیلم دیگر به رقابت می پردازد.

در این دوره از جشنواره حدود ۲۰۰ اثر از کشورهایی همچون اسپانیا، فرانسه، شیلی، ترکیه، آرژانتین، بلژیک، برزیل، سوئیس، آلمان ، کانادا، اتریش، ایرلند، انگلستان، آمریکا، هلند، مصر، مراکش، نروژ، هند، مکزیک، ونزوئلا، کلمبیا، روسیه، فلیپین، مجارستان و استرالیا حضور دارند.

برلین ۷- قصه زندگی چند مهاجر از کشورهای مختلف است. آدم هایی که زندگی تازه ای را در برلین جستجو می کنند.

این فیلم در آلمان فیلمبرداری شده و مصطفی زمانی، مسعود رایگان و چند بازیگر بین المللی در آن حضور دارند.

نظر شما