شناسهٔ خبر: 14390 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

چهارمین نشست مدیریت و بهره‌وری برگزار می‌شود

انجمن بهره‌وری ایران، چهارمین نشست مدیریت و بهره‌وری را با سخنرانی علینقی مشایخی، مولف حوزه مدیریت سیستمیک برگزار می‌کند.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از روابط عمومی انجمن بهره‌وری ایران؛ چهارمین نشست مدیریت و بهره‌وری با سخنرانی دکتر علینقی مشایخی بنیانگذار دانشکده مدیریت و اقتصاد دانشگاه صنعتی شریف، با موضوع تفکر سیستمیک و بهره‌وری برگزار می‌شود. 
دکتر علینقی مشایخی، متولد ۱۹۴۸خمین و مدرس دانشگاه صنعتی شریف و دانش‌آموخته دوره‌ دکترای مدیریت دانشگاه ام‌آی‌تی است. مشایخی،‌ در سال ۱۳۷۸ با کمک وزارت صنایع و سازمان برنامه و بودجه، دانشکده مدیریت دانشگاه صنعتی شریف را تاسیس کرد. 
وی در زمینه تفکر سیستمی و دینامیک‌های سیستم به تحقیق و تدریس می‌پردازد. وی عضو و رییس سابق انجمن بین‌المللی دینامیک‌های سیستم است که مرکز آن در آمریکاست.  
از جمله تالیفات علینقی مشایخی می‌توان به «چشم‌انداز توسعه اقتصادی ايران بر مبنای نفت»، «توسعه صنعتی، تورم و قيمت‌های حسابداری» و «توسعه ظرفيت يادگيری، چالش مديران و رهبران» اشاره کرد. وی تاکنون ده‌ها مقاله‌ علمی به زبان‌های فارسی و انگلیسی را نیز در موضوعاتی مانند «ارزیابی نظام برنامه‌ریزی کشور در عمل و چند پیشنهاد اصلاحی»،‌ «کمبود نیروی متخصص و توسعه اقتصادی، برنامه و توسعه» و «یک مدل دینامیک سیستم برای تجزیه و تحلیل سیستم اقتصاد» ارایه کرده است. 
چهارمین نشست مدیریت و بهره‌وری، از ساعت ۱۷ تا ۱۹، سه‌شنبه دوم اردیبهشت‌ماه، در سالن جابرابن حیان دانشگاه صنعتی شریف برگزار خواهد شد.

نظر شما