شناسهٔ خبر: 14456 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

دوم تیرماه درهای نمایشگاه قرآن باز می‌شود

معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: بیست و دومین نمایشگاه قرآن کریم از 25 شعبان تا 15 رمضان (دوم تا بیست و دوم تیر) در مصلای امام خمینی(ره) برگزار می شود.

به گزارش «فرهنگ امروز»؛ به نقل از ایرنا؛ حجت الاسلام محمدرضا حشمتی با تاکید بر کیفی نمودن برنامه ها و کم کردن زمان برگزاری نمایشگاه قرآن گفت: پنج روز نخست نمایشگاه برای تسهیل بازدیدکنندگان شهرستانی مقرر شده است.

وی در جلسه ای که در معاونت قرآن و عترت برگزار شد، بر استفاده از ایده ها و خلاقیت های قرآنی تاکید کرد و تسریع در تشکیل ستاد خبری برای نمایشگاه قرآن را ضروری دانست.

برزین ضرغامی قائم مقام بیست و دومین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم از تشکیل جلسه شورای سیاست گذاری و نیز ستاد اجرایی نمایشگاه در هفته آینده خبر داد.

در این جلسه حاضرین ضمن بررسی ضعف ها و آسیب های نمایشگاه های سال گذشته به بیان نظرات خود برای هر چه باشکوهتر برگزار شدن این نمایشگاه معنوی پرداختند که یکی از پیشنهادهای مطرح شده، استفاده از منابع و ظرفیت های دستگاه های دولتی و شهرداری تهران به منظور تبلیغات و زیباسازی شهر و نیز استفاده از جلوه های بصری برای برپایی بهتر بیست و دومین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم بود.

نظر شما