شناسهٔ خبر: 14476 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

سازمان فرهنگ ميزبان هيئت زنان اتریشی و سوئيسی فعال در عرصه گفتگوی اديان

هيئتی 21 نفره متشكل از زنان اتریشی و سوئيسی كه در چارچوب برنامه اروپايی گفتگوی اديان فعاليت می‎كنند، برای آشنايی با ميراث فرهنگی ايران و فعاليت‎های كشورمان در زمينه گفتگوی اديان به كشورمان سفر كردند.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از مهر؛ اين هيئت عصر روز گذشته ۲۴ فروردين ماه با حضور در سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي در نشستي با حضور علی محمد حلمی، رئیس مرکز گفت‌وگوی ادیان و حجازی، مدير كل امور بانوان و خانواده این سازمان ضمن آشنايي با فعاليت هاي سازمان در عرصه گفتگوي هاي ديني به تبادل نظر در اين خصوص پرداختند.

اين هيئت صبح روز گذشته در صحن مجلس شوراي اسلامي حضور يافته و با رهبر، رئيس فراكسيون زنان و نمايندگان اقليتهاي مذهبي ديدار كرده و طي روزهاي آينده از شهرهاي قم، كاشان، شيراز و اصفهان بازديد به عمل آورده و در نشستهاي مختلفي ازجمله نشست علمي در دانشگاه الزهرا(س)، نشست علمي در مركز مطالعات زنان قم و نشست علمي در دانشگاه اديان و مذاهب قم شركت خواهند كرد.

اين هيئت همچنين از پژوهشگاه رويان در تهران و از كتابخانه آيت ا... مرعشي نجفي، جامعة الزهرا(س) و دانشگاه مجازي جامعة المصطفي(ص) بازديد مي كنند.

اين هيئت متشكل از ۲۱ نفر از زنان شامل اساتيد دانشگاه و فعالان عرصه گفتگوي اديان از اتریش و سوئیس هستند كه به درخواست خود و به همت سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي زمينه سفر آنان به ايران فراهم شده است.

نظر شما