شناسهٔ خبر: 14485 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

شهرداری برای شهروندان کارت دعوت نمایشگاه کتاب می‌فرستد

قرار است با هماهنگی روابط عمومی شهرداری منطقه، کارت‌های ویژه‌ای برای شهروندان جهت حضور در نمایشگاه ارسال شود و از آن‌ها برای حضور در نمایشگاه دعوت به عمل آید.

به گزارش «فرهنگ امروز»؛ به نقل از فارس؛ «زهرا نعمتی» مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه 7 تهران از اجرای طرح تکریم و قدردانی از شهروندان منطقه 7 در ایام برگزاری نمایشگاه کتاب تهران خبر داد و گفت: شهرداری منطقه 7 تهران در نظر دارد با اجرای این طرح ویژه از شهروندان ساکن این منطقه قدردانی کند.

وی افزود: از آنجا که نمایشگاه کتاب تهران در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) در منطقه 7 تهران برگزار می‌شود، شهروندان این منطقه به دلیل ازدحام عمومی و شلوغی خیابان‌ها دچار زحمت می‌شوند.

نعمتی درباره جزئیات این طرح گفت: قرار است با هماهنگی روابط عمومی شهرداری منطقه، کارت‌های ویژه‌ای برای شهروندان جهت حضور در نمایشگاه ارسال شود و از آن‌ها برای حضور در نمایشگاه دعوت به عمل آید. همچنین شهرداری این منطقه قرار است خدماتی را به ساکنان و  شرکت‌های اطراف نمایشگاه در ایام برگزاری این رویداد مهم فرهنگی ارایه کند.

بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در روزهای 10 تا 20 اردیبهشت 1393 در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

نظر شما